Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مهدی پور گفت: صنایع بزرگ خوزستان به ویژه صنعت نفت باید از شرکت‌های فعال تولیدی و صنایع کوچک استان حمایت‌های ویژه داشته باشند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان می گوید: مجموعه شرکت‌های نفتی فعال در خوزستان باید نسبت به صنایع کوچکی که در خوزستان با دشواری‌های فراوان فعال هستند، مسئولیت پذیری بیشتری داشته باشند و در اجرای پروژه‌ها از ظرفیت صنایع کوچک استان به صورت ویژه استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او در خوزستان بیش از ۴۰۰ واحد صنعتی صنایع کوچک در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی مشغول به فعالیت هستند و باید نگاهی ویژه از سوی صنایع نفتی به آن‌ها شود.

مهدی پور گفت: یکی از مشکلات جدی واحد‌های تولیدی فعال در حوزه صنعت نفت، مطالبات آنان از شرکت‌های نفتی است و از جدی‌ترین دغدغه‌های واحد‌های صنعتی، تأمین منابع مالی است و در صورتی که مطالبات واحد‌های صنعتی به آن‌ها زودتر پرداخت شود، قطعاً مشکلات آن‌ها برطرف خواهد شد که این خود زمینه ساز ایجاد اشتغال بیشتر و افزایش ظرفیت تولید خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک صنعتی صنایع فعال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۲۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس که به تازگی ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال را خریداری کرده است، امروز (سه‌شنبه) ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان تیم فوتبال استقلال را پرداخت کرد.

این شرکت همچنین ۱۰ درصد از مطالبات کادر فنی و اعضای تیم را پرداخت کرد.

تیم استقلال از ساعت ۱۷ فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف تراکتور می‌رود.

 

 

دیگر خبرها

  • وزیر آفریقای مرکزی: ما به دنبال دانش ایرانی در حوزه معدن هستیم
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • ایران به دنبال رابطه برد-برد با آفریقا است/ نگاه برابر داریم
  • شناسایی ۵۰۵ خوشه صنعتی در سطح کشور
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی