Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@18:34:52 GMT

تشکیل کمیته رصد فرهنگی در دزفول

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۲۵۰۳

تشکیل کمیته رصد فرهنگی در دزفول

عضو شورای اسلامی شهر دزفول با اشاره به تشکیل کمیته رصد فرهنگی، گفت: این کمیته مسائل و موضوعات فرهنگی مهم دزفول را بررسی و پیگیری می‌کند.

حجت‌الاسلام مهدی حاجی‌جعفرنمازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کمیته رصد فرهنگی ذیل کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر دزفول تشکیل شده، این کمیته در چندین جلسه مسائل فرهنگی با اولویت بالا را مورد بررسی قرار داده است، تفریحگاه ساحلی دز و ورزش بانوان مهم‌ترین اولویت‌های این کمیته خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در آخرین جلسه کمیته رصد فرهنگی، مصوبات جلسات گذشته این کمیته برای بررسی کارشناسی و هم‌فکری بیشتر به شهردار دزفول و معاونت‌های مربوطه ارائه شد.

عضو شورای اسلامی شهر دزفول ادامه داد: پنج تا شش طرح از طریق بررسی مطالعات میدانی به کمیته رصد فرهنگی ارائه شد و طرح‌های که موارد قابل اجرا داشت و سهل‌الوصول بود، بررسی و اصلاحات لازم در آنها انجام شد.

وی تاکید کرد: خروجی و مصوبات کمیته رصد فرهنگی در راستای پدافند غیرعامل برای ساماندهی موارد مربوطه بوده که برای اجرا نیازمند تصویب در صحن شورای اسلامی شهر و تاییدیه کمیته تطبیق لوایح فرمانداری دزفول است.

کد خبر 596159

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدیریت شهری توسعه شهری برنامه ریزی شهری دزفول شورای شهر دزفول فرهنگی شورای اسلامی شهر دزفول عضو شورای اسلامی شهر دزفول شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۲۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل جلسه شورای امنیت برای گور‌های جمعی غزه

قرار است شورای امنیت طی روز‌های آینده نشستی را به درخواست الجزایر درباره گور‌های جمعی غزه برگزار کند.

به گزارش ایسنا، شورای امنیت طی روز‌های آینده نشستی را پشت در‌های بسته به درخواست الجزایر درباره گور‌های جمعی نوار غزه برگزار خواهد کرد. به گفته منابع احتمالا این نشست روز سه‌شنبه برگزار شود.

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل خواهان انجام تحقیقات بین‌المللی مستقل درباره گور‌های جمعی در بیمارستان‌های الشفا در شهر غزه و مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس شده است. ۲ گور جمعی در بیمارستان الشفا با ۵۰۰ جسد و سه گور جمعی در مجتمع پزشکی ناصر با ۳۹۵ جسد پیدا شده است.

دیگر خبرها

  • تشکیل جلسه شورای امنیت برای گور‌های جمعی غزه
  • نشستی برای بررسی مسائل تامین آب شرب پایدار در شهر خضرآباد
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟
  • بررسي مسائل و مشکلات محله تخت استاد يزد
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از موفقیت‌های مجلس یازدهم
  • دزفول، دارای خاستگاه فرهنگی و تمدنی عمیق
  • شیراز چکیده تمام افکار بزرگان است
  • اصولگرایان در مجلس آینده یک فراکسیون تشکیل می‌دهند