Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-28@15:28:03 GMT

برترین عکس‌های سال ۲۰۲۲ Nature TTL (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۲۵۷۶

برترین عکس‌های سال ۲۰۲۲ Nature TTL (عکس)

با معرفی برندگان عکاس سال 2022 Nature TTL تصویری از فلامینگو در دهان سیاه‌گوش اثر دنیس استوگسدیل برنده جایزه برتر شد.

Nature TTL خود را یکی از پیشروترین منابع عکاسی طبیعت در جهان می‌نامد و آموزش‌ها و امکاناتی را ارائه می‌دهد که عکاسان سراسر جهان از آن لذت می‌برند. این سازمان که میزبان مسابقه عکاسی سالانه است، امسال بیش از ۸۰۰۰ اثر از عکاسان طبیعت دریافت کرد که تمام آن‌ها برای کسب مقام برتر در هشت دسته مختلف رقابت می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دنیس استوگسدیل اهل ایالات متحده، برای عکسی که در تانزانیا از گربه وحشی گرفته بود، برنده ۱۸۳۵ دلار شد. این عکس نمایانگر طبیعت در خام‌ترین حالتش است.

برنده کلی و برنده دسته رفتار حیوانات

ویل نیکولز، بنیانگذار Nature TTL درباره این اثر می‌گوید:

با اینکه سیاه‌گوش از تعقیب فلامینگوها در آب خیس شده، اما در اوج ظاهر شده است. رنگ‌های متضاد دربرابر محیط تاریک این تصویر را برجسته می‌کند. بدون شک این صحنه، صحنه‌ فوق‌العاده‌ تماشایی است که عکاس علاوه بر تماشای آن توانسته آن را به شکل عالی با دوربین ثبت کند.

در ادامی می‌توانید تماشاگر تصاویر برنده دیگر دسته‌های باقی‌مانده باشید.

برنده پرتره‌های وحشی
توماش شپیلا

پرتره‌های وحشی
مت انگلمن 

دسته رفتار حیوانات
مایکل اسندیک

برنده دسته دوربین مخفی
جفری رینود

دسته دوربین مخفی
ساشا فونسکا

برنده دسته زیر آب
اندی اشمید

دسته زیر آب
تالیا گریس

برنده دسته آسمان شب
جوسلین کورنو

دسته آسمان شب
مائورو ترونتو

برنده دسته جهان کوچک
تیبور لیتاوزکی

دسته جهان کوچک
تیم کرب

برنده دسته مناظر
برتوس هانکوم

دسته مناظر
مارک بیگالسکی

برنده دسته حیات وحش شهری
یان پیچا

دسته حیات وحش شهری
جوسلین کورونو

برنده دسته زیر ۱۶ سال
آچینتیا مورتی

دسته زیر ۱۶ سال
ماکسیمیلیان پاکفسکی

تماشاخانه جزییات بیشتر از انگیزه قتل محیط‌بان «برومند نجفی»/ قاتل محیط‌بان نجفی قبلا تهدید کرده بود (فیلم) درخت ارغوان هوشنگ ابتهاج و خانه‌اش در تهران چه وضعیتی دارد؟ خانه‌اش را در رشت تخریب کرده‌اند (فیلم) فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: برنده دسته دسته زیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۲۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است

رمضان جمالپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به میزبانی اهواز برگزار شد که در این دوره از مسابقات حدود ۱۵۰ کشتی گیر شرکت داشتند.

رئیس هیأت کشتی خوزستان اضافه کرد: ما سعی کردیم مسابقات را در بهترین سطح ممکن برگزار کنیم و سعی کردیم که سالن را در حد استانداردهای جهاتی تجهیز کنیم و به لحاظ اسکان بهترین بودیم.

وی ادامه داد: در این دوره از رقابت‌ها با توجه به اینکه آخرین چرخه انتخابی تیم‌ملی است، پنج کشتی‌گیر از خوزستان به مقام اولی دست پیدا کردند و تمام تلاش ما این بود که این مسابقات را به بهترین شکل برگزار کنیم که همه از شرایط میزبانی راضی بودند.

جمالپور تاکید کرد: کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته که با یک برنامه‌ریزی خوبی که شروع کردیم، امسال پنج کشتی گیر در قهرمانی بزرگسالان در آسیا داشتیم که پنج مدال کسب کردند. همچنین امین میرزازاده به عنوان برترین آسیا در کشتی فرنگی انتخاب و برترین ورزشکار ایران شد.

رئیس هیأت کشتی خوزستان بیان کرد: امسال اتفاق خوبی در کشتی استان خوزستان دارد رخ می‌دهد از جمله اینکه پنج کشتی گیر استان در ترکیب ۶ نفره تیم ملی کشور است، ۳ سهمیه قطعی شده و به دنبال دو سهمیه دیگر هستیم و به گونه‌ای حمایت می‌کنیم که طلای المپیک را کسب کنیم.

کد خبر 6089939

دیگر خبرها

  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • آشنایی با برترین سازندگان جرثقیل سقفی در جهان
  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • افشاگری دی‌ولت از سند محرمانه‌ای که می‌توانست به جنگ اوکراین پایان دهد
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • کاهش جُرم سرقت در کرمان
  • فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت