Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@22:48:28 GMT

مرمت مقبره منسوب به کاوه آهنگر در چادگان

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۲۷۸۲

مرمت مقبره منسوب به کاوه آهنگر در چادگان

علیرضا ایزدی گفت: «با توجه به هماهنگی‌های انجام‌شده و تأمین اعتبارات لازم، به‌زودی شاهد آغاز عملیات مرمت مقبره تاریخی منسوب به کاوه آهنگر در شهرستان چادگان خواهیم بود.»

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: «یکی دیگر از موارد مهم در این شهرستان، عبور خودرو‌های سواری از روی پل تاریخی اورگان است که با توجه به کارشناسی‌های انجام‌شده، عبور خودرو‌ها از روی این پل تاریخی باید متوقف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او افزود: «خوشبختانه با توجه به حضور استاندار اصفهان در سفر به شهرستان چادگان که ادامه سفر‌های استاندار به شهرستان‌های مختلف استان است، مقرر شد تا با برنامه‌ریزی‌های لازم و اعتبارات موردنیاز به‌منظور احداث پل جایگزین در کنار این پل تاریخی در نظر گرفته شود و به‌زودی این پل جایگزین احداث شود.»

ایزدی تصریح کرد: «با توجه به طرح جامع گردشگری شهرستان و همچنین وجود محوطه‌ها و مجموعه‌های گردشگری متنوع ساحلی در چادگان، با هماهنگی فرمانداری و دیگر نهاد‌های مرتبط، به‌منظور توسعه هر چه بیشتر و بهتر زیرساخت‌های گردشگری در منطقه با کمک و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، به‌زودی شاهد رونق هر چه بیشتر صنعت گردشگری و صنایع‌دستی در این شهرستان زیبا و تاریخی خواهیم بود.»

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی و گردشگری مرمت مقبره کاوه آهنگر پل اورگان چادگان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۲۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بافت زنده، ارزشمندوتاریخی شهرندوشن مرمت وبازسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، رستگاری در جریان بررسی بافت تاریخی ندوشن برحفظ واحیای بافت قدیمی وارزشمند شهر تاریخی ندوشن تاکید کرد.
وی، همچنین از مرمت وبازسازی بافت ارزشمند ندوشن با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خبرداد. 
جعفری شهردارندوشن هم از همکاری کامل با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری درمرمت وبهسازی این بافت خبرداد. 
ندوشن، با ده‌ها اثرتاریخی ثبت شده یکی ازشهر‌های هدف گردشگری استان یزد است که موردتوجه گردشگران داخلی وخارجی قرارگرفته است.

دیگر خبرها

  • افشای اسرار گورهای تاریخی (+عکس)
  • اسرار مخفی گورهای تاریخی افشا شدند
  • معرفی ریسباف محور طرح های سرمایه گذاری گردشگری اصفهان
  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • ثبت ۵ اثر طبیعی شهرستان سپیدان در فهرست آثار طبیعی ملی
  • بافت زنده، ارزشمندوتاریخی شهرندوشن مرمت وبازسازی می‌شود
  • اسراری که گورهای تاریخی افشا کردند
  • حفاظت از خانه‌های تاریخی آذربایجان‌غربی در اولویت است
  • گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر