Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@22:43:33 GMT

حضور فرمانده کل انتظامی کشور در شهرستان پیشوا

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۳۷۶۶

حضور فرمانده کل انتظامی کشور در شهرستان پیشوا

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران امروز جهت سخنرانی و شرکت در یادواره ۱۴۰ شهید فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران در پیشوا حضور یافته است.

در ابتدا سردار حسین اشتری با حضور در امامزاده جعفر (ع) ضمن ادای احترام به شهدای این شهرستان در آستان زیارت امامزاده جعفر(ع) حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سردار اشتری پس از ادای احترام به مزار شهدا و زیارت امامزاده جعفر(ع) این شهرستان با خانواده‌های شهیدان احمد توکلی و عباس مومنی جعفری از شهدای فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران دیدار و گفت و گو کرد.

سردار اشتری ضمن تاکید بر ارزشمندی ایثار خانواده های شهدا که باعث  آرامش امروزی ایران اسلامی شده است ،فداکاری و ایثار این خانواده ها ستود و برای خانواده های شهیدان توکلی و مومنی جعفری آرزوی سلامتی کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران پیشوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۳۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد

سرهنگ علی اکبر نظری فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد گفت: ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در محور‌های فرعی جاده خاکی روستای مازگرد به راکب یک موتورسیکلت مشکوک دستور ایست دادند.

وی افزود: راکب و سرنشین موتورسیکلت با مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و مراقبت و تیراندازی، قاچاقچیان با رها کردن موتور سیکلت و استفاده از موقعیت جغرافیایی و تاریکی هوا از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد با اشاره به تلاش برای پیگیری متهمان گفت: در بازرسی از موتورسیکلت ۶۰ کیلو گرم تریاک کشف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در دیواندره
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • کشف اشیاء عتیقه‌ چند هزار ساله در چالوس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد