Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از جلسه عصر امروز این کمیسیون با اعضای تیم مذاکره کننده‌ هسته‌ای کشورمان خبرداد.

زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره آخرین اخبار از بررسی پیش نویس مذاکرات احیای برجام اظهارکرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس امروز جلسه‌ای را با تیم مذاکره کننده هسته‌ای خواهد داشت که احتمال مسئول تیم مذاکره کننده نیز در این جلسه حضور پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بررسی آخرین اخبار از روند مذاکرات و همچنین پیش نویس پیشنهادی اتحادیه اروپا برای بازگشت طرف‌ها به برجام، در دستور کار جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

الهیان تاکید کرد: خوشبختانه تیم مذاکره کننده هسته‌ای در طول ماه‌های گذشته دستاوردهای خوبی را داشته است که البته تمامی جوانب باید سنجیده شود و مورد بررسی قرار بگیرد. باید ببینم حقوق هسته‌ای ایران و منافع ملت ایران تا چه میزان در مذاکرات مورد تاکید قرار گرفته است. درواقع سبک و سنگین کردن این مسائل از اهمیت زیادی برخوردار است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران نسبت به زمان امضای برجام، پیشرفت‌های قابل توجهی را در صنعت هسته‌ای داشته است و گشایش‌های بسیار خوبی در حوزه فروش نفت ایجاد شده است. با تمام این تفاسیر اما باید بررسی کنیم که مذاکرات چه ثمراتی برای کشور و حقوق از دست رفته ملت ایران خواهد داشت.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کمیسیون امنیت ملی مذاکرات وین برجام علی باقری کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تیم مذاکره کننده هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۴۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل : چند کشور اروپایی تا ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تأیید کرد انتظار می‌رود چندین کشور اروپایی تا پایان ماه مه آینده کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد.

به گزارش ایسنا، «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که در ریاض به سر می‌برد، اعلام کرد: تنها راه‌حل مناقشه اسرائیل و فلسطین، تقسیم زمین است.

به نقل از یورونیوز، رئیس دیپلماسی اروپا در جریان نشست مجمع جهانی اقتصاد در ریاض با همتای سعودی خود دیدار کرد.

در این دیدار، فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان گفت: حتی اگر آتش‌بس در غزه حاصل شود، ما همچنان باید با پیامدهای درگیری نه‌تنها در غزه بلکه در کرانه باختری رود اردن، فراتر از آن، در منطقه خود مواجه شویم.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز گفت: انتظار می‌رود چندین کشور اروپایی تا پایان ماه مه آینده کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد.

بورل اظهار کرد: به من گفتند که جغرافیا دیگر مهم نیست. در اوکراین، جنگ برای سرزمین است و اینجا در غزه و فلسطین، جنگ برای سرزمین است، دو طرف برای یک سرزمین می‌جنگند و تنها راه‌حل این است که آن را به اشتراک بگذارند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بورل: تنها راه‌حل مناقشه اسرائیل و فلسطین تقسیم زمین است
  • چندین کشور اروپایی دولت فلسطینی را به رسمیت می‌شناسند
  • چند کشور اروپایی تا ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: چند کشور اروپایی تا ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • بورل: چند کشور اروپایی تا ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • بورل : چند کشور اروپایی تا ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود
  • بورل: نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس