Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، یک فوریت لایحه شهرداری در خصوص اعطای مجوز به شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه جهت انجام معاملات مربوط به خرید قطعات یدکی و تعمیرات اساسی جهت تجهیزات ثابت و متحرک مترو تهران امروز در صحن شورای شهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مهدی شایسته اصل مدیرعامل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه با بیان اینکه این لایحه برای ارائه مجوز به شرکت جهت انجام معاملات به شورا ارائه شده است، اظهارداشت: قرارداد ۸۰۰ میلیارد تومانی برای خرید تجهیزات آماده شده که امیدواریم سقف خرید با مجوز شورا برای ما آزاد شود و بتوانیم این قرارداد را منعقد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین تصریح کرد: ۱۲۰ میلیون دلار نیز از سوی دولت پیش بینی شده که نیاز به مجوز شورای اسلامی شهر تهران دارد. تقاضای ما این است که با یک فوریت طرح موافقت کنند.

میثم مظفر نیز با بیان اینکه در بودجه امسال پنج هزار و ۷۸۲ میلیارد تومان برای تأمین تجهیزات و اورهال مترو، پیش بینی شده است، گفت: گزارشی باید در خصوص تخصیص نقدینگی برای توسعه مترو و پیشرفت امور که از دغدغه های ما به شمار می رود، ارائه شود.

سرانجام یک فوریت لایحه شهرداری در خصوص اعطای مجوز به شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه جهت انجام معاملات مربوط به خرید قطعات یدکی و تعمیرات اساسی جهت تجهیزات ثابت و متحرک مترو تهران  با رأی اکثر اعضای شورای شهر تهران به تصویب رسید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انعقاد قرارداد تجهیزات بهره برداری مترو مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۴۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مافیای خودرو؛ مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور!

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگاران برخی حواشی درباره قرارداد برقی‌سازی ناوگان عمومی پایتخت، اظهار داشت: پس از آنکه دلال‌ها و مافیای خودرو نتوانستند نقشه‌ها و منافع کلان و نجومی خود را در موضوع خرید خودرو‌های برقی تأمین کنند و قرارداد‌های خرید خودرو‌های برقی شهرداری تهران امید آن‌ها را نومید کرده، اکنون بازوی رسانه‌ای این باند با پول‌پاشی میان برخی افراد و رسانه‌ها تلاش می‌کند تا مانع از اجرایی شدن ورود تکنولوژی خودرو‌های برقی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شود.

به گزارش فارس، وی تأکید کرد: این در حالی است که چندی پیش برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اعلام‌کرده بودند مافیای خودرو در مسیر واردات خودروی باکیفیت و ارزان به کشور سنگ‌اندازی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • امضای قرارداد ساخت تجهیزات سکوهای فشار افزا به زودی
  • برپایی میز خدمت تبدیل مجوزهای کاغذی در بازار و مترو تهران | ۴۶۸ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شد
  • تجهیزات VAR از چین وارد می‌شود | مشکلی در قرارداد شمسایی نیست
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق شهر تهران
  • مافیای خودرو؛ مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور!
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو