Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی نوای باغبان صبح امروز در هشتاد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: مقرر شد تا شش ماه آینده، شهرداری درآمد خود را مدیریت کند و امسال برای جلوگیری از بار مالی اضافه برای شهروندان، هزینه بلیت اتوبوس و مترو با نرخ فعلی تا پایان سال ادامه یابد.

وی با بیان اینکه نیمه دوم امسال در این خصوص برای سال آینده تصمیم‌های نهایی اتخاذ خواهد شد، گفت: با توجه به اینکه بخش عظیمی از شهروندان از این خدمات استفاده می‌کنند، باید با دقت بیشتری تصمیم‌گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باغبان افزود: شهرداری در راستای تأمین برخی هزینه‌های خود اقدام به ارائه لایحه‌ای برای اصلاح و افزایش نرخ بلیت قطار شهری و اتوبوس کرده است که ما با کلیات این موضوع موافقیم چراکه هزینه‌های جاری بسیار بالا است.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین مسئله در این خصوص، تعرفه عوارض محلی است که در اول هر سال تصویب می‌شود و شهروندان نیز بر همان اساس عمل می‌کنند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: بر اساس قانون و تعرفه عوارض و خدمات شهری نمی‌توانیم در افزایش نرخ خدمات تغییری ایجاد کنیم.

با رای اعضای شورای اسلامی شهر تبریز افزایش نرخ بلیت مترو و اتوبوس تا پایان سال تصویب نشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نرخ بلیت اتوبوس نرخ بلیت مترو قطار شهری تبریز جلسه شورای شهر تبریز افزایش نرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۴۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال- تراکتور فقط با ۱۰ هزار بلیت فروخته شده

به گزارش همشهری آنلاین در آخرین بررسی به عمل آمده از طریق سامانه بلیت فروشی، تنها کمی بیشتر از شش هزار بلیت اینترنتی برای بازی تراکتور - استقلال به فروش رفته است.

این در حالی است که این عدد متعلق به شب گذشته بوده اما با روند موجود بعید است تعداد بلیت فروخته شده از ۱۰ هزار نفر بیشتر باشد.

البته باتوجه به بلیت فروشی کاغذی در مقابل استادیوم و همچنین تسهیل ورود هواداران بدون بلیت در تبریز، عموما استقبال چندانی از خرید اینترنتی بلیت برای بازی تراکتور انجام نمی‌شود.

کد خبر 848602 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • بلیت‌ پاره بده، جایزه بگیر
  • امریکا / تصادف مترو با اتوبوس؛ بیش از ۵۰ نفر زخمی شدند
  • (ویدیو) تصادف هولناک مترو با اتوبوس؛ بیش از ۵۰ نفر زخمی شدند
  • فیلم/ تصادف هولناک مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس
  • ۵۰ نفر زخمی در تصادف قطار مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس (فیلم)
  • فیلم| ۵۰ نفر زخمی در تصادف قطار مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس
  • استقلال- تراکتور فقط با ۱۰ هزار بلیت فروخته شده
  • تصادف قطار مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس؛ بیش از ۵۰ نفر زخمی شدند
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه در پیچ و خم شورای شهر