Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: اردوی جهادی عمل جراحی برای بیماری‌های سخت و پیچیده وبیماران نیازمند در استان لرستان برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، بهرام دلفان ظهر امروز درجمع خبرنگاران از اردوی جهادی عمل جراحی برای بیماریهای سخت و پیچیده وبیماران  نیازمند در استان لرستان خبرداد و اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی لرستان با همکاری دانشگاه شهید بهشتی تهران بنا دارد اردوی جهادی برای اعمال جراحی بیماران بی بضاعت و نیازمند جراحی پیچیده که امکان انجام آنها در استان فراهم نیست برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه  به شبکه‌های بهداشت و بیمارستان‌ها ابلاغ شده که بیماری یابی لازم برای این اردو را انجام دهند افزود: بیماران گرامی می‌توانند مدارک خود را به دفاتر ریاست بیمارستان‌ها، شبکه‌ها، مراکز جامع سلامت و در ستاد دانشگاه به معاونت درمان تا 26 مردادماه ارائه دهند.

افزایش مراجعه‌ به درمانگاه‌های تامین اجتماعی همدان/ بیماران از زمان‌بر بودن نوبت‌دهی گلایه دارندآماده‌سازی سند الزامات تدوین برنامه چهارم شهری/ افتتاح بیمارستان کودکان حکیم به‌زودیآیت‌الله ‌مدرسی‌یزدی: دولت برای گرانی دارو چاره‌اندیشی کند/ ‌آلام بیماران بیشتر شده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد عنوان کرد: پس از بیماری یابی، پرونده فرد بیمار توسط پزشک آماده می‌شود و جهت اقدامات بعدی به تهران ارسال میگردد و در تهران پروند‌ه‌ها بررسی و اسامی آنها برای جراحی اعلام و تجهیزات مرتبط با انها نیز اورده می شود.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال تا کنون اردوهای جهادی متعددی در مناطق محروم و عشایری لرستان برگزار شده و خدمات چشم‌گیری به صورت رایگان به مردم استان ارائه گردیده است.

انتهای پیام/645/ی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۵۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان معلمان و استادان دانشگاه از موزه هنر‌های معاصر تهران در روز معلم

به مناسبت ۱۲ اردیبهشت که همزمان با روز معلم است موزه هنر‌های معاصر تهران به صورت رایگان میزبان معلمان و استادان دانشگاه است. از اینرو، این مناسبت فرصت خوبی برای آن‌هاست تا روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ از نمایشگاه «بر فراز دشت»  بازدید کنند.

گفتنی است که معلمان و استادان دانشگاه می‌توانند با ارائه کارت شناسایی معتبر از این نمایشگاه به صورت رایگان در موزه هنر‌های معاصر تهران دیدن کنند. 

نکته شایان ذکر این است که این نمایشگاه تا ۱۶ اردیبهشت جاری (به جز شنبه ۱۵ اردیبهشت) از ساعت ۹ الی ۱۸ برای بازدید عموم علاقه‌مندان برقرار است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری موسیقی و هنرهای تجسمی

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها رسالت مهمی برعهده دارند
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • بازدید رایگان معلمان و استادان دانشگاه از موزه هنر‌های معاصر تهران در روز معلم
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • مایه کوبی ۲۶ هزار رأس دام سبک در منطقه بارز و شوارز
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • لیست بهترین جراح فک و صورت تهران