Web Analytics Made Easy - Statcounter

واتساپ قابلیتی دارد که به شما این امکان را میدهد تا بتوانید بفهمید چه دستگاه هایی به اکانت شما دسترسی دارند.

برای استفاده از این قابلیت ابتدا واتساپ خود را باز کرده و روی سه نقطه بالا سمت راست ضربه بزنید. یک منو برای شما باز می شود. (در اندروید سه‌نقطه بالای سمت راست صفحه، و در iOS به تنظیمات بروید و WhatsApp Web/Desktop و سپس گزینه Link a Device را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

)

از منوی باز شده گزینه Linked devices را انتخاب کنید. 

در صفحه باز شده در بخش Device Status شما می توانید دستگاه های متصل به اکانت خود را پیدا کنید.

اگر اکانت نا آشنا و غریبه ای را دیده اید برای قطع دسترسی به واتساپ روی آن دستگاه ضربه بزنید و در کادر باز شده گزینه Log out را انتخاب کنید.

تماشاخانه جزییات بیشتر از انگیزه قتل محیط‌بان «برومند نجفی»/ قاتل، نجفی را قبلا تهدید کرده بود (فیلم) درخت ارغوان هوشنگ ابتهاج و خانه‌اش در تهران چه وضعیتی دارد؟ خانه‌اش را در رشت تخریب کرده‌اند (فیلم) فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دستگاه های متصل به واتساپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۵۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت شایسته سالاری در دستگاه تعلیم و تربیت و آموزش

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمدعلی آل هاشم ظهر چهارشنبه در مراسم بزرگداشت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه عاشورا با اشاره به اقدام ارزشمند سپاه استان در تجلیل از اساتید و مبلغان و مربیان روحانی گفت: از سپاه عزیز عاشورا و فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا برای برگزاری این مراسم قدردانی می‌کنم.

وی افزود: امروز روز گرامیداشت مقام و منزلت معلم و استاد است. شهید مطهری خدمات زیادی به جامعه ارائه داد. او فاصله حوزه و دانشگاه را کم کرد. از نگاه شهید مطهری معلمی از صفات خداوند و مظهر اسم هادی حق است.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: معلم باید احترام شود. نظام آموزشی ما چه در آموزش و پرورش چه در دانشگاه و چه در حوزه باید معلم و استاد تکریم و تعظیم شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر ضرورت شایسته سالاری در دستگاه تعلیم و تربیت و آموزشی گفت: آنچه که معلمان و اساتید را استوار نگاه داشته عشق و علاقه آنهاست.

آیت الله آل هاشم افزود: دستگاه آموزشی ما نباید از بیرون دانشگاه خط بگیرد. دانشگاه جای زد و بند سیاسی نیست. اساتید دلسرد می‌شوند. از طرفی دستگاه تعلیم و تربیت به معنی اتم کلمه باید آموزش علم و تعلیم اخلاق را فراموش نکند.

وی با اشاره به تحولات دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: نیروهای امنیتی و پلیس آمریکا بر خلاف ادعای خود مبنی بر آزادی بیان، اساتید و دانشجویان معترض را سرکوب کرد.

وی در پایان عملیات وعده صادق را عملیات هوشمندانه سپاه و نیروهای مسلح عنوان کرده و افزود: ضربه ایران به همه ثابت کرد، تحولات غرب آسیا با اراده جمهوری اسلامی شکل می‌گیرد. عملیات تنبیهی وعده صادق جایگاه ایران را در چشم ملت‌های منطقه ارتقا داد.

کد خبر 6094126

دیگر خبرها

  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • الگوریتم اینستاگرام تغییر می کند؟
  • ضرورت شایسته سالاری در دستگاه تعلیم و تربیت و آموزش
  • بخشی از بودجه عمرانی همه دستگاه‌ها صرف آموزش کارگران می‌شود
  • گرجستان با ایجاد بندر خشک کریدور آسیا - اروپا را به هم متصل می‌کند
  • قطارهای حومه‌ای به سیستم حمل‌ونقل انبوه‌بر شهر اصفهان متصل می‌شود
  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود
  • مشارکت چین و امارات برای راه اندازی خط کشتیرانی خاور دور - دریای سرخ
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • ابلاغ مأموریت ویژه برای آموزش‌های تخصصی به قضات