Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از اختصاص چندین دستگاه دیالیز، رادیولوژی دیجیتال، لیزر چشم، پمپ‌های قلبی ریوی به دانشگاه خبر داد و گفت: این دستگاه ها به زودی تحویل استان می شود و خواهد توانست به میزان قابل توجهی نیازهای درمانی استان را مرتفع و کمبودها را جبران کند

سید محمد موسوی میرزائی، امروز یکشنبه ۲۳ مرداد به رسانه‌های گروهی گفت:  ارزش تجهیزات درمانی تخصصی تخصیص یافته به مراکز درمانی استان بیش از ۲۰ میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، ی افزود: مکاتبات لازم در این زمینه از مدت‌ها قبل با وزارت بهداشت انجام شده بود و فرآیند تحویل آن از هیئت امنای ارزی وزارت بهداشت به دانشگاه نیز با پیگیری‌های ارزشمند استاندار خراسان جنوبی و نماینده مردم شریف قائن و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی بسیار تسهیل و با تسریع صورت گرفت و به زودی وارد استان خواهد شد.

وی با بیان اینکه موارد بالا بخشی از درخواست تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز مراکز درمانی استان بوده است که به دلیل موجود بودن در انبار هیئت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران وزارت بهداشت تحویل داده می‌شود خاطرنشان کرد: امیدواریم سایر دستگاه‌های مورد نیاز بیمارستان‌های استان نیز با حمایت‌های استاندار خراسان جنوبی و نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی به زودی تحویل دانشگاه شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اعلام اینکه برخی دستگاه‌های مورد استفاده در اعمال فوق تخصصی جراحی قلب باز و چشم پزشکی در مرکز استان و مابقی تجهیزات به سایر شهرستان‌ها ارسال می‌شود، تصریح کرد: لیست تجهیزات درمانی مورد نیاز از شبکه‌های بهداشت و درمان استان گرفته و اخذ مجوزهای لازم جهت تامین آن انجام شده و قاعدتاً با پیگیری‌هایی که در آینده هم اتفاق خواهد افتاد، به محض دریافت از هیئت امنای ارزی وزارت بهداشت، تحویل شبکه‌های بهداشتی درمانی خواهد شد.

موسوی میرزائی افزود: از جمله این موارد خرید دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان بشرویه بوده که قول داده شده است تا پایان شهریورماه سال جاری تحویل شبکه بهداشت  و درمان این شهرستان شود.

وی از قول قطعی تامین دستگاه MRI  برای شهرستان‌های طبس و فردوس خبر داد و گفت: کارهای اولیه و قسمت عمده اخذ مجوزهای لازم در این خصوص انجام شده است و امیدواریم طبق زمانبندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت تا پایان سال جاری برای ارائه خدمت به مردمان شریف این دو شهرستان، نصب و راه اندازی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مجلس شورای اسلامی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند وزارت بهداشت استاندار خراسان جنوبی دستگاه دیالیز رادیولوژی دیجیتال مراکز درمانی خراسان جنوبی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۲۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل بیمه سلامت استان گفت: قوانین مربوط به این موضوع در سامانه‌های الکترونیک سازمان بیمه سلامت ایران پیاده سازی شده است و بیمه شدگان سلامت از امروز از آن بهره‌مند می‌شوند.


علی اربابی افزود: این طرح در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرا می‌شود که در قالب آن، تمامی خدمات در اسناد بستری، بستری موقت، تحت نظر اورژانس و سرپایی شیرخواران و کودکان زیر هفت سال (به استثناء داروی سرپایی)، و استفاده از ابزار (کیت) تولید داخل غربالگری نوزادان، در مراجعه به مراکز تشخیصی و درمانی بخش دولتی دانشگاهی، رایگان است.

دیگر خبرها

  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه ها سهم دولت است
  • کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند
  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • «خدمات رایگان درمانی» برای تمام کودکان/ مشوق‌های طرح جوانی جمعیت