Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@22:16:51 GMT

گلایه مددجویان نصرت آباد از نبود اداره بهزیستی

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۵۴۸۳

گلایه مددجویان نصرت آباد از نبود اداره بهزیستی

حامد جهانتیغ، روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان گفت: شهر نصرت آباد فاقد اداره بهزیستی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح امروز شماری از شهروندان نصرت آباد در پی تماس های مکرری که با تحریریه خبر عصرهامون داشتند از نبود اداره بهزیستی در این شهر گلایه کرده و گفتند: برای انجام امورات اداری مددجوی خانواده خود مجبور هستیم کیلومترها راه تا زاهدان طی کنیم که این مهم هزینه زیادی را برای خانوارها متحمل می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در پی تماسی که خبرنگار اجتماعی ما با حامد جهانتیغ؛ روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان داشت، وی گفت: شهر نصرت آباد فاقد اداره بهزیستی می باشد.

این مسئول بیان کرد: ساختمانی که در اختیار اداره بهزیستی بود، طی مزایده ای که گذاشته شده در اختیار مراکز مثبت زندگی قرار می گیرد.

وی افزود: این مرکز در کوتاه ترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت به مددجویان تحت پوشش خدمات مشاوره، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، درمان اعتیاد و توانبخشی معلولان را ارائه می دهد.

جهانتیغ پرداخت مستمری به مددجویان که به صورت کشوری انجام می شود عنوان کرد و گفت: درصورتی مرکز مثبت زندگی خدمات انجام ندهد سامانه 1482 نظارت مردمی ضعف مرکز را به سازمان بهزیستی اعلام کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اداره بهزیستی نصرت آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۵۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی سملیان ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: پس از درخواست‌های مردمی در خصوص عدم پوشش مناسب در روستای حسین آباد و پس از بررسی صورت گرفته توسط کارشناسان این اداره کل، با ایجاد سایت ایرانسل در این روستا، مشکلات مردمی در حوزه ارتباطات برطرف و به شبکه ملی اطلاعات متصل شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر افزود: حسین آباد، روستایی از توابع شهرستان جم با ۵۲ خانوار و جمعیت ۱۷۶ نفر است که با ایجاد سایت در این روستا، روستاهای اقماری آن به نام دره چاه با ۳۲ خانوار و جمعیت ۱۱۷ نفر، چم چشمه با ۸۴ خانوار و ۳۳۱ نفر، نیلاب ۳۸ خانوار و ۱۴۳ نفر، بندانو ۶۹ خانوار و ۲۵۰ نفر تحت پوشش ارتباطی قرار گرفته است.

سملیان اظهار کرد: پروژه سایت روستای چاه پهن، با نیازسنجی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر و اعتبارات طرح خدمات اجباری روستایی (USO) وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به پیمانکاری شرکت ایرانسل با تکنولوژی 3G/4G طراحی، نصب و راه اندازی شد.

وی خاطرنشان کرد: توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی، می‌تواند سبب توانمندسازی و تأثیرگذاری آگاهانه این قشر از جامعه، در توسعه پایدار روستایی و روند توسعه کشور شود ICT در روستا منجر به توانمندسازی در ابعاد گوناگونی مانند آموزش، بهداشت، بازاریابی و داد و ستد، درآمد، گردشگری، بهره وری و غیره می‌شود.

مدیرکل ارتباطات استان بوشهر، هدف این اداره کل را مرتفع نمودن مشکلات مردمی در حوزه ارتباطات و همچنین فناوری اطلاعات نقاط محروم و بروز رسانی اطلاعات روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان اعلام کرد.

کد خبر 6094261

دیگر خبرها

  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • بهره‌مندی ۳۶۰۰ دانش‌آموز مازندرانی از طرح سراد
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد