Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@22:34:30 GMT

خطر کرونا در سنندج و کامیاران

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۵۴۹۹

خطر کرونا در سنندج و کامیاران

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان از قرارگرفتن شهرهای سنندج و کامیاران در وضعیت قرمز کرونایی و بیجار و سقز در وضعیت نارنجی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ فریدون عبدالملکی اظهار کرد: در جدیدترین رنگ بندی کرونایی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های سنندج و کامیاران در وضعیت قرمز (بسیار پرخطر)، بیجار و سقز در وضعیت نارنجی (پرخطر) و بانه، دهگلان، دیواندره، سروآباد، قروه و مریوان در وضعیت زرد (نسبتاً پرخطر) قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرستان سقز که در رنگ بندی هفته گذشته از جمله شهرستان‌های بسیار پرخطر بود در رنگ بندی جدید به رنگ نارنجی در آمد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطر نشان کرد: شهرستان کامیاران نیز در رنگ بندی مذکور به رنگ قرمز (بسیار پرخطر) در آمده است.

عبدالملکی افزود: همانطور که از آمارها استنباط می‌شود، تمامی شهرستان‌های استان در درجاتی از وضعیت خطر قرار گرفته اند لذا همه ما باید در مقابله با این ویروس منحوس احساس مسئولیت نموده و نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام کنیم.

وی ضمن توصیه به دریافت دوز یادآور واکسن کرونا تصریح کرد: زدن ماسک، شستشوی مرتب دست، پرهیز از رفت و آمدها و تجمعات غیرضروری و حفظ فاصله اجتماعی از جمله پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا است که باید با جدیت کامل رعایت شود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان رنگ بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۵۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) چرا آسمان آتن نارنجی شد؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: دنیای اقتصاد

دیگر خبرها

  • مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام
  • شوراها پشتوانه مالی ندارند
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • (ویدئو) چرا آسمان آتن نارنجی شد؟
  • لکه های پرخطر و حادثه خیز، شناسایی شود
  • شناسایی ۶۵۰ کارگاه پرخطر در قزوین
  • مصدومیت ۱۴ نفر بر اثر واژگونی مینی‌بوس در جاده سنندج _ سقز
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت