Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا علیرضا عباس‌زاده روز یکشنبه در گردهمایی مدیران روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی افزود: هفته دولت فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردهای نظام است که برون‌داد همه اقدامات باید با نقش‌آفرینی روابط عمومی‌ها و جامعه رسانه‌ای منعکس شود.

وی گفت: طیف عملکردی حوزه اطلاع‌رسانی هنر روابط عمومی است که باید در عرصه واقعی و برنامه عملیاتی نشان داده شود و در مانور عملیاتی روابط عمومی باید پروژه‌هایی به سرانجام برسد که امیدآفرینی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: در حوزه دولت، امیدآفرینی برعهده روابط عمومی‌ها است که با تولید محتوای مناسب و هم‌افزایی با رسانه‌ها اقشار مختلف را از خدمات صورت گرفته آگاه کنند.

وی با اشاره به یک سالگی دولت سیزدهم در هفته دولت امسال افزود: از همه توان و ظرفیت روابط عمومی‌ها برای بیان اقدامات و دستاوردها استفاده شود و تاثیر مثبت یک روابط عمومی و خبرنگار و آثار اجتماعی و عملیاتی که می‌تواند داشته باشد را باید در هفته دولت نشان دهیم.

عباس‌زاده اظهار داشت: ‌روابط عمومی با خبرنگاری تفاوت دارد و عمدتا کار روابط عمومی خبررسانی نیست، اگر قرار باشد فلسفه حضور یک سازمان برای مردم بیان شود باید از سوی روابط عمومی‌ها باشد.

وی گفت: برای اینکه اصل وجود دستگاه‌های دولتی برای مردم توضیح داده شود روابط عمومی‌ها باید پیوسته فعال باشند.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در خراسان جنوبی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به جهاد تبیین و امیدآفرینی ادامه داد: مقام معظم رهبری در جمع دولتمردان از اینکه اقدامات انجام شده کمتر برای مردم بیان می‌شود، گلایه‌مند بودند.

وی تصریح کرد: اگر اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع انجام نشود یکی از پایه‌های اساسی دولت می‌لنگد و مقام معظم رهبری تاکید دارند که دستاوردها به مردم گفته شود تا امیدآفرینی و اعتمادسازی شکل بگیرد.

مشاور استاندار خراسان جنوبی در امور روابط عمومی هم با اشاره به آغاز هفته دولت از دوم شهریور گفت: اقدامات و دستاوردهای نظام باید لحظه به لحظه برای مردم بیان شود.

محمود مقامی افزود: اولین بار شاهد انسجام تولید محتوا در حوزه روابط عمومی دستگاه اجرایی پس از سفر اول ریاست جمهوری به استان هستیم که قابل تقدیر است.

وی گفت: در سفر رئیس جمهور براساس پروژه‌های مصوب، برنامه گزارش محوری برای مردم آغاز شد و مستندسازی و تهیه گزارش اقدامات دولت انجام شده یا در دست انجام است.

مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی افزود: تولیدات چندرسانه‌ای باید در دستور کار قرار گیرد که موجب افزایش مخاطب و اعتمادسازی بیشتر می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر با کاهش اعتماد مردم به محتوای اخبار روبه‌رو هستیم لذا تولید محتوای مناسب و شفاف سبب اعتماد مضاعف مردم خواهد شد.

مقامی اظهار داشت: زنجیره شبکه اطلاع‌رسانی در استان در حال شکل‌گیری است که امیدواریم در نشر محتوای جذاب موثر واقع شود.

وی افزود: یکی از گلایه‌های جامعه رسانه‌ای و خبرنگاران در اختیار نگذاشتن آمار و اطلاعات لازم از سوی برخی مدیران و روابط عمومی‌ها است که قابل توجه است.

مشاور استاندار خراسان جنوبی در امور روابط عمومی تاکید کرد: هرچه در تریبون‌های مختلف دستاوردهای دولت منتشر شود امیدآفرینی بیشتری را شاهد خواهیم بود.

وی گفت: در هفته دولت امسال کمیته اطلاع‌رسانی به اداره کل فرهنگ و ارشاد استان واگذار شد که همراهی خوبی را شاهد هستیم و روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی مهمترین دستاورد شاخص دستگاه خود را به عنوان یک کلیپ برای استفاده هرچه بهتر از محتوا به روابط عمومی استانداری ارسال کنند.

مقامی افزود: کمیته تولید محتوا را فعال کردیم که دستگاه‌های اجرایی هم باید آن را مورد توجه قرار دهند و تولید محتوا از زبان مردم و جریانات مردمی باشد.

وی گفت: هفته دولت امسال فصل ویژه‌ای در جشنواره شهید رجایی برای مدیران روابط عمومی‌ها دیده شده که کار در حوزه رسانه بیشتر صورت می‌گیرد.

مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی گفت: امروز در جنگ رسانه‌ای قرار داریم و عده‌ای به دنبال زیر سوال بردن دستاوردهای نظام هستند پس باید ظرفیت‌های رسانه‌ای در نشر و تبیین دستاوردهای نظام و دولت تجمیع شود.

برچسب‌ها هفته دولت روابط عمومی طرح های عمرانی رسانه خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت روابط عمومی طرح های عمرانی هفته دولت روابط عمومی طرح های عمرانی رسانه خراسان جنوبی دستاوردهای نظام روابط عمومی روابط عمومی ها خراسان جنوبی اطلاع رسانی تولید محتوا هفته دولت برای مردم رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۵۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: با توجه به اینکه تهران پایتخت است این تصور وجود دارد که دارای امکانات مورد نیاز می‌باشد اما یکی از استان‌های محروم کشور، استان تهران است.

به گزارش مشرق، «سپهر خلجی» روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در گفت و گو با خبرنگاران به یکی از محرومیت‌های بزرگ در استان تهران اشاره کرد و گفت: یکی از این محرومیت ها موضوع آموزش و پرورش و مدارس قدیمی است؛ باید با نگاهی متوازن و با توجه به همه بخش‌ها، محرومیت‌های تهران مورد توجه واقع قرار گیرد.

خلجی افزود که در دولت با این نگاه، برنامه‌ریزی شکل گرفت تا در کنار سفرهای استانی رئیس جمهور، سفر به استان تهران هم مورد توجه قرار گرفته و حوزه‌های مختلف و زیرساخت‌های استان تهران نیز مورد بازدید قرار بگیرد تا تهران هم به صورت ویژه مورد توجه باشد.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: سفرها به استان تهران به دلیل وسعت بالای آن، باید منطقه به منطقه صورت بگیرد و در راستای نیازمندی‌هایی که مردم مناطق مختلف دارند، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم انجام شود.

دیگر خبرها

  • خلجی: مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند
  • روایتگری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باشد
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • فرصت سوزی و خستگی برای امروز کشور ممنوع است
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد
  • ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام
  • پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است