Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@19:36:18 GMT

پاسخ منفی ایکاردی به برلوسکونی؛ در پاریس می‌مانم!

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۶۱۳۹

پاسخ منفی ایکاردی به برلوسکونی؛ در پاریس می‌مانم!

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت ایکاردی در پاری سن ژرمن چندان خوب نیست و این بازیکن در فهرست مازاد این تیم قرار گرفته است. 
حضور بازیکنان درخشان در ترکیب پی اس جی و البته حواشی و جنجال‌های زیاد پیرامون ایکاردی باعث شده است که این بازیکن جایی در این باشگاه و برنامه‌های کریستوف گالتیه برای فصل جدید نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
مدیران این باشگاه چند هفته قبل این موضوع را به او و واندا نارا، مدیر برنامه و همسر این بازیکن، اطلاع دادند و از آنها خواستند که باشگاه جدیدی برای خودشان پیدا کنند. 
اما به نظر می‌رسد که او تصمیم دارد به حضورش در پاریس ادامه دهد و علیرغم تمامی هشدارها حاضر به ترک این باشگاه نیست. ایکاردی همچنین اخیرا پیشنهادی که برای بازگشت به رقابت‌های سری A دریافت کرده بود را رد کرد. 


مونزا که به تازگی و با ریاست سیلویو برلوسکونی، مالک سابق باشگاه میلان، به رقابت‌های سری A صعود کرده است به صورت جدی به دنبال جذب بازیکنان نام آشنا و حضوری موفق در این لیگ است. 
آنها پیش از این مدعی شده بودند که قصد دارند تا دو سال آینده خودشان را به جمع مدعیان این رقابت‌ها برسانند و سهمیه حضور در مسابقات اروپایی را به دست آورند و به همین منظور به دنبال جذب بازیکنان بزرگ و باتجربه هستند. 
با این حال، ایکاردی حاضر به پذیرش این پیشنهاد نشده است و بسیاری از منابع نزدیک به این بازیکن تایید کرده‌اند که او و همسرش ترجیح می‌دهند به جای استفاده از فرصت بازی در این لیگ که این مهاجم آرژانتینی با آن آشنایی دارد، همچنان به حضور در پاریس ادامه دهند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سری آ لوشامپیونا نقل و انتقالات اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۶۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی

۲۵ بازیکن والیبال ایران برای دادن تست فنی جهت بازی در لیگ درجه چندم کره جنوبی ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، از المپیک توکیو به این سو ژاپنی‌ها خودشان را به عنوان قدرت اول والیبال آسیا معرفی کردند اما والیبال ایران همچنان جایگاه ویژه‌ای در قاره کهن و حتی دنیا دارد و با وجود اینکه دوران افول خود را طی می‌کند با این حال بسیاری از والیبالیست‌های کشورمان در لیگ‌های خارجی توپ می‌زنند.

حضور آنها در لیگ‌های خارجی و به خصوص لیگ‌های معتبر اروپایی می‌تواند آورده‌های زیادی برای والیبال ایران به همراه داشته باشد، اما نباید بازیکن به هر شکل ممکن به دنبال لژیونر شدن باشد.

طبق آخرین خبرهای دریافتی ۲۵ بازیکن والیبال ایران که در بین آنها بازیکنان اسم و رسم‌داری هم حضور دارند جهت دادن تست فنی و بازی در لیگ کره جنوبی ثبت‌نام کردند. این اتفاق تلخ در شرایطی رخ داده که لیگ کره‌جنوبی به لحاظ فنی حتی در آسیا هم جایگاه قابل توجهی ندارد. بدتر اینکه تیم‌های کره‌ای تنها می‌توانند در مجموع هفت بازیکن آسیایی جذب کنند. یعنی اینکه حتی اگر همه آن هفت سهمیه آسیایی را بازیکنان ایرانی تشکیل دهند باز هم ۱۸ بازیکن کشورمان در تست فنی لیگ کره مردود خواهند شد.

شاید اگر از سال‌های گذشته لیگ برتر والیبال ایران به سمت حرفه‌ای شدن پیش می‌رفت نه تنها بازیکنی به دنبال بازی در لیگ‌های درجه چندم آسیایی نبود شاهد حضور بازیکنان نامی والیبال دنیا در لیگ ایران هم بودیم. لیگی که به لحاظ ساختاری و برنامه‌ریزی در حد محلات است و هر سال بر معضلات و مشکلات آن افزوده می‌شود.

میلاد تقوی در این رابطه اظهار کرد: در حال بررسی شرایط ایجاد ساختار جداگانه سازمان لیگ است، اینکه چنین برنامه‌ای تا چه حد عملیاتی شود مشخص نیست، اما می‌توان امیدوار بود نگاهی جدی به لیگ برتر شود تا برخی اتفاقات ناخوشایند همچون تست دادن بازیکنان نامی والیبال ایران برای بازی در لیگ‌های خارجی نباشیم.

منبع: ایرنا

کد خبر 749702

دیگر خبرها

  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود ما نیست | وقتی می پرسم آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است
  • ممنوعیت حجاب در المپیک پاریس برای زنان فرانسه!
  • نه به حضور رژیم صهیونیستی در المپیک پاریس
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس