Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، این رسانه افزود: مدیران، هیات امنای مدارس و فرمانداران در تعطیلات تابستانی، «جلسات بحران» برگزار می‌کنند تا در مورد نحوه سرپا نگه داشتن مدارس در فصل پاییز تصمیم گیری کنند.

تلگراف افزود، این رسانه به اطلاعاتی دست یافته که نشان می دهد مدیران مدارس سه یا چهار روز در هفته را همزمان با افزایش حقوق معلمان و هزینه های فلج کننده انرژی در نظر گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش افزود: برنامه ریزی برای افزایش حقوق معلمان برای ماه سپتامبر همزمان با افزایش هزینه های انرژی، بر بودجه مدارس فشار وارد خواهد کرد.  انتظار می رود هزینه های انرژی مدارس افزایشی ۳۰۰ درصدی داشته باشند.

مارک جردن، مدیر اجرای بنیاد «آموزش خلاقانه»  که ۱۳ هزار و پانصد دانش آموز را آموزش می دهد، گفت: در نظر دارد روند استخدام ها را متوقف کند و ممکن است مجبور شود برنامه های مقابله با کووید را برای کودکان و سرمایه گذاری های برنامه ریزی شده در ساختمان های مدارس لغو کند.

به نوشته تلگراف، مدارس در سال‌های اخیر با فشارهای مالی قابل‌توجهی مواجه بوده‌اند، به طوری که بودجه به ازای هر دانش‌آموز در انگلستان بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰ به میزان ۹ درصد کاهش یافته است. دولت متعهد به اختصاص ۷ میلیارد پوند اضافی برای بودجه مدارس تا سال ۲۰۲۴ شده است که بازگرداندن هزینه های هر دانش آموز به سطح سال ۲۰۱۰را هدف قرار می دهد.

با این حال، مؤسسه مطالعات مالی هشدار داده است که در سال ۲۰۲۴ هزینه های هر دانش آموز سه درصد کمتر از سطح ۲۰۱۰ باقی خواهد ماند و دلیل آن افزایش هزینه ها از جمله افزایش حقوق معلمان در سال جاری به میزان ۹ درصد برای استخدام های جدید و ۵ درصد برای معلمان مستقر است.

جف بارتون، دبیر کل انجمن مدیران مدارس و کالج‌ها، گفت که مدیران، هیات امنا و فرمانداران در تعطیلات تابستانی «جلسات بحران» برگزار می‌کنند تا چگونگی تأمین هزینه‌های افزایش‌یافته را بررسی کنند. همه این گزینه ها به ضرر جوانان است.

در سال ۲۰۱۹، ده‌ها مدرسه در سراسر کشور به طور موقت روزهای مدرسه در هفته را کوتاه کردند. آنها گفتند نمی‌توانند به مدت پنج روز کامل به دانش‌آموزان خود آموزش دهند.

یکی از سخنگویان یک مرکز آموزشی در انگلیس گفت: بیشتر مدارس مانند اقتصاد در سطح کلان با افزایش هزینه ها از جمله هزینه انرژی و حقوق کارکنان مواجه است.

برچسب‌ها انگلیس دیلی تلگراف آموزش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انگلیس دیلی تلگراف آموزش انگلیس دیلی تلگراف آموزش دانش آموز هزینه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۶۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدمیرالله حسینی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در آیین تکریم و معارفه مدیران کل قدیم و جدید اداره امور مدارس سمای واحد بابل اظهار کرد: این مدارس دارای ظرفیت مناسب برای افزایش دانش‌آموزشی بر مبنی سیاست‌های معاونت مهارت و علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی است که با توجه به امکانات موجود و همکاری انجمن اولیا توان افزایش جمعیت دانش‌آموزی را دارد.

وی افزود:‌ با توجه به هوشمندسازی مدارس سما، تجهیزات و امکانات دانشگاه، همدلی و اتحاد و وفاق کارکنان مدارس سما مردم به سما اعتماد کردند، باید به این اعتماد مردم پاسخ مثبت بدهیم و جمعیت دانش‌آموزشی را افزایش دهیم. معلمان و مدیران در تعالی و شکوفایی دانش آموزان نقش بسزایی دارند، نخبه پروری در سما ضروری است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل گفت: در راستای اهداف دانشگاه و گام دوم ملی دانشگاه و سند تحول این واحد دانشگاهی در حوزه مدارس سما و علوم تربیتی طبق سیاست‌های دانشگاه حرکت می‌کند. مدیران و معلمان مدارس سما باید برنامه محور باشند، هم‌اندیشی و همفکری مسئولان مدارس با خانواده‌ها سبب تقویت علمی و آموزشی دانش‌آموزان می‌شود.

حسینی تأکید کرد:‌شهرستان بابل یکی از شهر‌های پرجمعیت استان بوده و دارای ظرفیت دانش‌آموزشی بالای است، مدیران و معلمان با نهادینه کردن دستاورد‌های علمی، فرهنگی و امکانات مدارس سما واحد بابل در جذب حداکثری تلاش مضاعف کنند.

به گزارش آنا، در این مراسم با قدردانی از تلاش بابک حسین زاد و مهدی بیگلری‌‎فیروز به‌عنوان مدیرکل اداره امور مدارس سمای واحد بابل معرفی شد. بیکلری پیش از این رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل را به عهده داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • نخبه‌پروری در مدارس سما ضروری است
  • شهریه دانش‌آموزان چهار دهک اول در مدارس سمپاد رایگان است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • مدارسی که شهریه می‌گیرند را معرفی کنید
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • واژه ای به نام سمپاد به گوشتان خورده است ..
  • هزینه تحصیل رایگان ۴ دهک اول در مدارس سمپاد پرداخت نشده است
  • کاهش‌ شهریه برخی مدارس غیردولتی | امسال افزایش شهریه درصدی نیست بلکه... | هزینه فوق برنامه چند درصد شهریه است؟