Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیدین مرادی روز یکشنبه در بازدید از شرکت حمل ونقل پارس آباد با بیان اینکه وضعیت حمل ونقل کالا در این شهرستان مطلوب است افزود: ۱۴ شرکت در حوزه حمل و نقل کالا در شهرستان پارس آباد در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

وی عمده کالاهای حمل شده را سیمان، گندم، پنبه، آب معدنی، ام دی اف، نوشابه و انواع محصولات کشاورزی برشمرد وگفت: از اول سال جاری تا کنون ۲۵ هزار برگ بارنامه نیز در شهرستان پارس آباد صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد از جابجایی  ۴۶ هزار نفر مسافر در این شهرستان خبر داد و گفت: این تعداد مسافر در چهار ماه گذشته در قالب ۷هزار و ۵۶۵ سفر توسط ۴۰ دستگاه اتوبوس و ۶۰ دستگاه سواری از شهرستان های پارس آباد و اصلاندوز جابجا شده‌اند.

مرادی افزود: جهت ارتقای ایمنی راه‌ها و تسهیل عبور و مرور لکه‌گیری ۲۴۰ تن آسفالت در جاده‌های  مواصلاتی این شهرستان در چهار ماه انجام شده  و در مدت یاد شده راهداران پنج هزار مترمربع عملیات روکش آسفالت را هم اجرا کرده‌اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد با هدف آگاهی و انتقال صحیح اطلاعات به رانندگان به نصب ۴۵۰ عدد علائم ایمنی در راه‌های اصلی این شهرستان اشاره کرد و گفت: در چهار ماه گذشته ۳۲ عدد بنر اطلاعاتی و هشداری در جاده‌های شهرستان پارس آباد و اصلاندوز نصب شده است.

مرادی نگهداری ۲ هزار متر طول روشنایی، ۱۲۷ عدد از پایه چراغ های چشمک زن، آشکارسازی ۹۴۵ مورد پل‌ها و نقاط پر برخورد با انبار مصالح، اجرای هزار و ۷۰۰ متر مکعب لایروبی پل‌های با دهانه بیش از ۱۰ متر و اجاری ۳۰۰ متر مکعب عملیات پاکسازی نخاله و زباله از حریم راه را از دیگر اقدامات راهداران در شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز عنوان کرد.
شهرستان ۱۷۷ هزار نفری پارس‌آباد مغان در ۲۳۰ کیلومتری شمال اردبیل و در جوار مرزهای جمهوری آذربایجان واقع شده است و حوادث رانندگی در جاده‌های شمالی استان اردبیل بیشتر به چشم می‌خورد.

برچسب‌ها مسافرت حمل و نقل مسافری اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسافرت حمل و نقل مسافری اردبیل مسافرت حمل و نقل مسافری اردبیل پارس آباد و اصلاندوز شهرستان پارس آباد حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۶۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس، گفت: در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۳۴ میلیون و ۷۳۴ هزار تن کالا در محورهای مختلف فارس جابه‌جا شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، محسن عمادی با بیان اینکه حجم بار جابه‌جا شده در سال 1402 و در مقایسه با سال 1401 بالغ بر 10 درصد رشد داشته است، اظهار داشت: علی‌رغم این افزایش شاهد رشد 7 درصدی بارنامه در این مدت هستیم.

وی افزود: سیمان، اوره، انواع بنزین، آهن اسفنجی، گوجه فرنگی، خاک نسوز، سیمان فله تیپ 2، گازوییل، شمش فولاد و سنگ لاشه کالاهای عمده جابه‌جا شده در این بازه در استان فارس هستند.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس در ادامه با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل، گفت: 303 شرکت حمل و نقل کالا در استان فارس مشغول به فعالیت هستند که تقاضا داریم رانندگان حتما توجه داشته باشند، قبل از اقدام به بارگیری و حین سفر قوانین و مقررات مربوط به این حوزه را با دقت رعایت کنند تا مشکلی متوجه آنان نشود.

عمادی بیان کرد: رانندگان بخش حمل و نقل کالا و یا سایر کاربران جاده‌ای در صورت داشتن هرگونه شکایت، انتقاد و یا پیشنهاد می‌توانند با تلفن 141 تماس حاصل کنند و یا با مراجعه به سایت www.141.ir نسبت به ثبت شکایت و یا انتقاد و پیشنهاد خود اقدام کنند.

انتهای پیام/424/

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد
  • رونق حمل و نقل جاده‌ای کالا
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • رونق حمل و نقل جاده ای کالا
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران