Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@18:56:08 GMT

سردار حاجی‌زاده: درباره مذاکرات نظری نداریم

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۶۴۱۱

سردار امیر علی حاجی زاده در پاسخ به این سوال که مذاکرات برجامی در جریان است یک توافق خوب را چطور می بینید؟ گفت: این تیم، تیم معتقدی است و ما هم هیچ نظری نداریم، اجازه دهید کارشان را انجام دهند. ناطقان: سردار امیر علی حاجی زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم ختم پدر رییس سازمان بسیج مستضعفان در پاسخ به سوال ایسنا، در واکنش به بیانیه اخیر میر حسین موسوی که حاوی مطالبی علیه سردار همدانی و شهدای مدافع حرم بود، گفت: چهره نورانی شهید همدانی با صحبت های فردی ورشکسته، سیاسی و عقیدتی خدشه دار نمی شود، این فرد توهم پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی همچنین در پاسخ به این سوال که مذاکرات برجامی در جریان است یک توافق خوب را چطور می بینید؟ گفت: این تیم، تیم معتقدی است و ما هم هیچ نظری نداریم، اجازه دهید کارشان را انجام دهند. منبع: خبر انلاین برچسب ها: سردار حاجی زاده ، مذاکرات ، نظر ، برجام

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سردار حاجی زاده مذاکرات نظر برجام حاجی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۶۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ رژیم صهیونیستی را در مورد مذاکرات دریافت کردیم




«خلیل الحیه» معاون رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در غزه بامداد شنبه گفت: امروز پاسخ رسمی رژیم صهیونیستی به موضع جنبش حماس در مورد مذاکرات را دریافت کردیم که در ۱۳ آوریل (۲۵ فروردین ماه) به میانجیگران قطری و مصری تحویل شد.

الحیه در بیانیه‌ای بدون جزئیات بیشتر خاطرنشان کرد: جنبش حماس به بررسی این پیشنهاد مبادرت و پس از اتمام بررسی‌ها، پاسخ آن را ارسال خواهد کرد.

در همین حال «محمد نزال» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) جمعه شب اعلام کرده بود که این گروه از هرگونه درخواست و پیشنهاد جدی در مورد مذاکرات استقبال می‌کند.

پیش از این، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفته بود که تلاش‌های جدید قطر-مصر برای دستیابی به توافقی بین حماس و اسرائیل در حال انجام است.

وی افزود که در مذاکرات پیرامون انجام معامله مبادله اسیران شتاب جدیدی وجود دارد، اما دلیل خوش بینی خود را به این موضوع بیان نکرد.

سالیوان اشاره کرد که تلاش جدیدی از سوی قطر، مصر و اسرائیل برای یافتن راهی به منظور پیشبرد مذاکرات در مورد نوار غزه وجود دارد.

اظهارات این مقام آمریکایی همزمان با آن بود که قاهره اعلام کرد که روز جمعه هیئت امنیتی مصر شامل گروهی از متخصصان پرونده فلسطین برای گفتگو درباره چارچوب جامع آتش‌بس در غزه وارد تل‌آویو شد.

دیگر خبرها

  • نظر مولر درباره حواشی هوینس-توخل: اهمیتی نمی‌دهم!
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • توسعه متوازن و عدالت‌محور، نگاه شورای ششم به مسائل شهری
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌ شود
  • پاسخ رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات را دریافت کردیم
  • حماس: پاسخ رسمی تل‌آویو به پیشنهاد‌های خود را دریافت کردیم
  • حماس : پاسخ رسمی تل آویو به پیشنهادهای خود را دریافت کردیم
  • پاسخ رژیم صهیونیستی را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • حماس: پاسخ رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات را دریافت کردیم
  • نقش روانشناسی و مشاوره در ارتقاء بهداشت روانی جامعه با اهمیت است