Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مراسم عزاداری هفتمین روز شهادت امام حسین(ع) برای نهمین سال متوالی توسط هیأت نورالشهدا در کلکچال و تپه‌ نورالشهدا و کنار مزار شهدای گمنام روز جمعه ۲۸ مردادماه برگزار می‌شود.

در این برنامه که هرساله به مناسبت هفتمین روز شهادت امام حسین(ع) برگزار می‌شود، عزاداران ابتدا ساعت ۹ صبح در ایستگاه سه کلکچال دعاخوانی و مرثیه‌سرایی می‌کنند، سپس ساعت ۱۰ دسته عزاداری به سمت تپه نورالشهدا حرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت ساعت ۱۱:۳۰ دسته عزاداری در جوار شهدای گمنام حضور پیدا می‌کند که قرائت زیارت عاشورا، روایتگری، عزاداری و سینه‌زنی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این زمان است. پایان این مراسم نیز با اقامه نماز ظهر و عصر خواهد بود.

این مراسم امسال جمعه ۲۸ مردادماه برگزار می‌شود که هیأتی‌ها برای رفاه حال عزاداران وسایل حمل و نقل عمومی از چهارراه قدس روبروی متروی تجریش ابتدای خیابان دربند با هزینه ۲۰ هزار تومان در نظرگفته‌اند. برای ثبت‌نام جهت استفاده از این وسایل، باید به سایت Nouroshohada.ir مراجعه کنید. آخرین مهلت ثبت‌نام برای استفاده از سرویس ایاب و ذهاب، ساعت ۲۰ روز چهارشنبه ۲۶ مردادماه است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ماه محرم هیأت نورالشهدا امام حسین شب هفتم شهادت امام حسین کوه شهدای گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۶۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشر ۲۷ بعثت با ۲۱۰ عنوان به نمایشگاه کتاب آمد

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات ۲۷ بعثت با ۲۱۰ عنوان کتاب در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد که از این تعداد ۶۵ عنوان چاپ اول هستند.

همچنین ۴۵ عنوان در حوزه دفاع مقدس و مدافعان حرم و امنیت و ۲۰ عنوان کتاب فقهی توسط این انتشارات در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می شود.

نشست نقد و بررسی کتاب های زمین های مسلح، روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۱۳:۳۰ در مجمع ناشران دفاع مقدس برگزار می شود همچنین مراسم جشن امضا کتاب «آن شربت آب» چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت از ساعت ۱۷:۳۰ در غرفه انتشارات ۲۷ بعثت برگزار می شود.

مراسم جشن امضا کتاب پسر رنج نیز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت از ساعت ۱۷:۳۰ در غرفه این انتشارات برگزار می شود.

انتشارات ۲۷ بعثت در شبستان اصلی، راهرو ۲۶ غرفه ۶۷۱ قرار گرفته است.

کد خبر 6100397 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • نشر ۲۷ بعثت با ۲۱۰ عنوان به نمایشگاه کتاب آمد
  • اعتراض دانشجویان به تعطیلی ۲۳ ماهه مسجد دانشگاه شریف
  • جشن بزرگ «دختران ایران» در میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود
  • محفل انس با قرآن در آبدان برگزار شد
  • گرامیداشت اربعین شهادت شهدای کنسولگری ایران در دمشق برگزار شد
  • افتتاحیه راهیان نور در بازی دراز برگزار می‌شود
  • ۳ پل در محدوده دره نورالشهدا اراک ساخته می‌شود
  • برنامه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر + ساعت پخش
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری
  • مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود