Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی قهرمانی اظهار کرد: با هماهنگی رئیس حوزه قضایی شهرستان پارسیان، رزمندگان ناوتیپ ۴۱۲ ذوالفقار نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از شناسایی یک فروند شناور لنج حامل سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس، نسبت به توقیف آن اقدام کردند. در بازرسی از این شناور بیش از ۲۲ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمانی همچنین با بیان اینکه مرتکبان قاچاق سازمان‌یافته سوخت علاوه بر جریمه نقدی و مجازات حبس به ضبط اموال ناشی از جرم نیز محکوم می‌شوند، گفت: در راستای اجرای ماده ۲۰ قانون مبارزه با قاچاق کالا، شناور دخیل در امر قاچاق نیز به‌نفع دولت ضبط خواهد شد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان با اشاره به اینکه پرونده شناور متخلف در سیر مراحل رسیدگی قضایی قرار دارد، تأکید کرد: دادگستری استان با همکاری ضابطین، راهبرد مقابله با قاچاق سازمان یافته سوخت را با قاطعیت ادامه می‌دهد و در راستای صیانت از منافع و سرمایه‌های ملت ایران لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد.

کد خبر 5562869

منبع: مهر

کلیدواژه: مجتبی قهرمانی دادگستری هرمزگان سوخت قاچاق بوشهر ویروس کرونا محرم 1401 سفر استانی خطبه های نماز جمعه کرمانشاه اربعین حسینی آمار کرونا روز خبرنگار لیگ برتر فوتبال ایران شیوع کرونا اردبیل ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۶۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی هرمزگان در محور مواصلاتی باغستان به سمت میدان سایت از یک دستگاه کشنده ماک مشکوک، یک دستگاه بیل مکانیکی قاچاق به ارزش ۷۰ میلیارد ریال کشف کردند.

وی افزود: بیل مکانیکی قاچاق به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: متهم نیز با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم
  • توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین ۱۴۰۳
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار
  • ناپایداری های جوی ودریایی در هرمزگان / احتمال رگبار پراکنده باران و رعدو برق
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان