Web Analytics Made Easy - Statcounter

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اقدامات مربوط به تست و دریافت مجوز پزشکی یورگن لوکادیا را امروز (یک‌شنبه) آغاز کرده‌ایم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا حقیقت در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در مورد آخرین شرایط جسمانی یورگن لوکادیا اظهار داشت: اقدامات مربوط به تست و دریافت مجوز پزشکی یورگن لوکادیا را امروز (یک‌شنبه) آغاز کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تست پزشکی بازیکن هلندی را از صبح امروز آغاز کرده‌ایم. البته طبیعی است که جواب مواردی چون آزمایش خون با صرف زمان معلوم می‌شود.

وی همچنین درباره آخرین وضعیت پزشکی بازیکنان تیم ادامه داد: وحید امیری که همچنان روند کار خود را دنبال می‌کند ولی در مورد حامد پاکدل باید بگویم او در تمرینات این هفته به طور کامل در اختیار کادر فنی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس باشگاه پرسپولیس علیرضا حقیقی یورگن لوکادیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۷۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد

سعید رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: گزارشاتی مبنی بر فعالیت غیر قانونی پزشکی که ظاهراً با ادعاهای واهی اقدام به معالجه اهالی یکی از روستاهای کوهستانی تالش می‌کرد، دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه سریعاً مراتب در دستور کار کارشناسان نظارت شبکه بهداشت و درمان تالش قرار گرفت، افزود: با بررسی‌ها و تحقیقات تکمیلی مشخص شد خبر مذکور صحت دارد و این پزشک متخلف با استفاده از یک دستگاه اقدام به کلاهبرداری از اهالی این روستا می‌کند.

رستمی تصریح کرد: مراتب به اطلاع کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی گیلان رسانده شد و با دستور دادستان تالش و با حضور نیروهای فراجای این شهرستان این پزشک متخلف به اتهام فعالیت و مداخله غیر مجاز در امور پزشکی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی پس از بازجویی اولیه در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش در پایان از توجه و همکاری دادستان محترم و فرماندهی محترم فراجای شهرستان تالش در حوزه سلامت تشکر قدردانی نمود.

کد خبر 6089833

دیگر خبرها

  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • توضیحات شهرداری منطقه ۷ تهران درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • توضیحات شهرداری درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • پزشکی به شرط کسب درآمد
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • پزشکی به شرط کسب درآمد!
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • توضیحات شهرداری درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر | آفت چوب خوار درختان را پوک کرده بود