Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-27@22:06:05 GMT

آب ورودی مخازن به‌اندازه نیاز شهرکرد است

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۷۸۹۷

آب ورودی مخازن به‌اندازه نیاز شهرکرد است

از صبح امروز میزان آب تأمین شده در مخازن شهرکرد به‌اندازه نیاز این شهر رسیده و با افزایش ارتفاع مخازن و در صورت مصرف متعارف مردم، شبکه آب شرب این شهر پایدار می‌شود.

به گزارش ایران اکونومیست، بر اساس اطلاعات پایش شده از مخازن آب شرب شهرکرد، از صبح امروز میزان آب ورودی به مخازن با اجرای پروژه‌های سنگین در طول ۵ روز گذشته از ۳۲۰ لیتر بر ثانیه در ابتدای خارج‌شدن چشمه کوهرنگ از مدار به ۶۵۰ لیتر بر ثانیه رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این‌ اساس، نگاهی به میزان مصرف آب شرب شهرکرد بیانگر آن است که در بازه زمانی کنونی این شهر نیاز به ۶۵۰ لیتر در ثانیه آب دارد.

مقایسه دو آمار یاد شده مشخص‌کننده آن است که هم‌اکنون آب معادل نیاز کنونی شهرکرد در حال تأمین بوده و پس از افزایش ارتفاع مخازن اثر این افزایش ورودی مخازن در خانه‌های مردم قابل‌لمس است.

باتوجه‌به بار روانی ایجاد شده پیرامون آب شرب شهرکرد، هم اکنون میزان مصرف مردم فراتر از حالت عادی است و درصورتی‌که مصرف بهینه در دستور کار قرار گیرد باتوجه‌به میزان ورودی شبکه آب شهرکرد به‌صورت پایدار تأمین خواهد شد.

  وزیر نیرو صبح امروز به استان چهارمحال‌وبختیاری سفرکرده و از نزدیک بر اجرای پروژه‌های جایگزین کننده منبع آب نظارت دارد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: شهرکرد ، شرکت آب و فاضلاب کشور ، آبرسانی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شهرکرد شرکت آب و فاضلاب کشور آبرسانی آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۷۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سلیمانی‌نژاد از افزایش حدود ۵ درصدی مصرف گاز در بخش‌های مختلف خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۳ میلیارد و ۲۶۵ میلیون و ۲۳۷ هزار مترمکعب گاز طبیعی در استان زنجان مصرف شده بود.

وی افزود: مصرف گاز در سال گذشته نسبت به مدت مشابه در سال قبل آن، بالغ بر ۱۵۲ میلیون و ۲۷۰ هزار مترمکعب افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان ادامه داد: افزایش سالانه تعداد مشترکان گاز طبیعی و ورود مشترکان جدید به چرخه مصرفی از یک سو و بالا بودن الگوی مصرفی مشترکان از سوی دیگر موجب افزایش مصرف گاز در استان نسبت به سال گذشته شده است.

سلیمانی‌نژاد گفت: در یک سال گذشته بیش از ۲۰ هزار مشترک در بخش خانگی، بیش از ۳ هزار مشترک در بخش تجاری و ۲۱۶ مشترک در بخش صنعتی به تعداد مصرف کنندگان گاز طبیعی در استان افزوده، شده است.

وی تأمین ایمن و پایدار گاز مشترکان را از جمله برنامه‌های اصلی شرکت گاز استان زنجان برشمرد و افزود: شرکت گاز زنجان با تلاش شبانه‌روزی در راستای مدیریت پایداری شبکه گازرسانی به دنبال کسب رضایتمندی مصرف کنندگان گازطبیعی در استان است.

دیگر خبرها

  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • مصرف بیش از اندازه قهوه عجب بلایی سرتان می‌آورد
  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • عوارض مصرف بیش از اندازه برنج سفید
  • میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان