Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@09:35:37 GMT

افشای تصاویر گوشی ریلمی ۹i ۵G +عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۷۹۱۷

افشای تصاویر گوشی ریلمی ۹i ۵G +عکس

گوشی هوشمند ریلمی ۹i ۵G با تراشه دایمنسیتی ۸۱۰ و در دو نوع رم ۴ و ۶ گیگابایتی و حافظه ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود.

به گزارش مشرق، گوشی هوشمند ریلمی ۹i ۵G در تاریخ ۱۸ آگوست ابتدا در هند عرضه خواهد شد. پیش از این طراحی این دستگاه به همراه برخی از مشخصات آن توسط این برند به نمایش گذاشته شده بود. اکنون نیز افشاگری به نام «Sudhanshu Ambhore» چندین رندر و اطلاعاتی در خصوص مشخصات این گوشی هوشمند ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریلمی ۹i ۵G به یک پنل پشتی مسطح با تنظیمات دوربین سه گانه و نور لیزر مجهز شده است. این دستگاه لبه‌های صافی دارد. در سمت راست آن دکمه پاور قرار دارد که به نظر می‌رسد یک اسکنر اثر انگشت را در خود جای داده است. دکمه تنظیم صدا نیز احتمالا در سمت چپ قرار دارد.

این گوشی هوشمند در دو رنگ مشکی و طلایی ارائه می‌شود و دارای یک پنل ۶.۶ اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس، نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتز می‌باشد. این دستگاه با سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری Realme ۳.۰ ارائه می‌شود.

در اطراف نمایشگر حاشیه‌های بسیار باریکی مشاهده می‌شود. ماژول دوربین جلو این دستگاه درون یک ناچ قطره‌ای قرار گرفته است. تاکنون تنها چیزی که در خصوص این گوشی هوشمند تایید شده است، برخوداری آن از تراشه دایمنسیتی ۸۱۰ است. طبق برخی شایعات منتشر شده این دستگاه در دو نوع رم ۴ و ۶ گیگابایتی و حافظه ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود. همچنین شایعه شده است که یک باتری بزرگ میلی آمپر ساعتی انرژی ریلمی ۹i ۵G را تامین می‌کند.

پنل پشتی به یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز پرتره ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی با فاصله کانونی ۴ سانتی متری مجهز شده است. این گوشی هوشمند با قیمت حدود ۱۸۸ دلار به فروش خواهد رسید.

منبع:فرارو

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین جنگ غزه قیمت گوشی موبایل گوشی هوشمند گوشی ریلمی فناوری موبایل خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت گوشی هوشمند ریلمی ۹i ۵G

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۷۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد

به گزارش همشهری آنلاین، فابریتزیو رومانو به صورت رسمی تأیید کرد قرارداد مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو با اینتر بسته شده که برای ۲+۱ سال است.

رومانو خبر داد که همه‌چیز بین طرفین قطعی شده و پس از انجام تست‌های پزشکی ستاره ایرانی قراردادی تا سال ۲۰۲۶ بسته است.

مهدی طارمی ملی‌پوش ایرانی که با درخشش در لیگ برتر پرتغال و لیگ قهرمانان اروپا مورد توجه باشگاه‌های بزرگی قرار گرفت، در ۱۷۷ بازی ۸۸ گل برای اژدهایان پرتغالی به ثمر رساند.

کد خبر 847349 برچسب‌ها مهدی طارمی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • مقایسه دوربین وان پلاس 12 در مقابل آیفون 15 پرو! (فیلم)
  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب