Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن مزجی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: واژگونی خودروی سواری پژو پارس ساعت ۱۲:۲۲ در ۸۵ کیلومتری شهرستان میامی رخ داد. 

وی با اشاره به اینکه پس از تماس مردمی با واحد فرماندهی و کنترل عملیات اورژانس ۱۱۵شاهرود مبنی بر واژگونی این خودرو، اورژانس جاده‌ای عباس آباد و هلال احمر مستقر در منطقه کاهک بی‌درنگ به محل حادثه اعزام شدند، ابراز داشت: پس از حضور کارشناسان اورژانس و هلال احمر به محل حادثه امدادرسانی و تسریع در انجام اقدام‌های نخستین پزشکی لازم انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مزجی با بیان اینکه به دلیل وخامت حال حادثه دیدگان اورژانس هوایی به محل اعزام شد، اظهار داشت: پس از انجام اقدام‌های لازم درمانی پیش‌بیمارستانی سه مصدوم توسط بالگرد اورژانس و ۲مصدوم هم با آمبولانس اورژانس عباس آباد به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند.

به گفته وی، حال یکی از مصدومان این حادثه وخیم  گزارش شده است.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با ۱۷۴ کارشناس در ۱۶ پایگاه جاده‌ای، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می‌کند. همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی دراین مرکز آماده است.

محورهای ارتباطی استان سمنان که بخشی از جاده سراسری تهران به مشهد محسوب می‌شود، یکی از پرترددترین راه‌های عبوری کشور است. براساس آمار سالانه حدود ۲۰ میلیون تردد در این مسیر انجام می‌شود و حوادث مختلفی نیز در آن روی می‌دهد.

برچسب‌ها اورژانس هوایی سبزوار میامی تصادفات جاده ای سازمان اورژانس کشور دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اورژانس هوایی سبزوار میامی اورژانس هوایی سبزوار میامی تصادفات جاده ای سازمان اورژانس کشور دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۸۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه

بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری سمند در پل روگذر شهید ذاکر ارومیه، یک نفر جان باخت و دو نفر از سرنشینان نیز به شدت مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط‌عمومی اورژانس استان، تصادف شب گذشته در پل شهید ذاکر ارومیه یک فوتی داشته است.

به دنبال واژگونی سمند در پل شهید ذاکر در بلوار باهنر، یک نفر از سرنشینان جان باخت و دو نفر دیگر مصدوم شدند.

مصدومان توسط واحدهای عملیاتی اورژانس پیش‌بیمارستانی ارومیه به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل و مورد فوتی بعد از تأیید فوت توسط کارشناسان اورژانس، به مراجع ذی‌صلاح تحویل داده شد.

وضعیت بالینی مصدومان وخیم گزارش شده است.

به گزارش ایمنا، با احداث رینگ کمربندی میانی شهر ارومیه شاهد حوادث متعدد رانندگی در این محور هستیم که بیشتر این حوادث بر اثر سرعت غیرمجاز و کورس‌های شبانه رخ می‌دهد و تاکنون موجب جان باختن تعداد زیادی از شهروندان شده است.

کد خبر 748759

دیگر خبرها

  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • پراید چپ کرد (+ عکس)
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد