Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@14:08:34 GMT

مسئولان ورامین در سامانه سامد پاسخگوی مردم بودند

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۸۱۴۶

مسئولان ورامین در سامانه سامد پاسخگوی مردم بودند

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجید درویشی فرماندار ورامین، سید محمد زاهدی بخشدار مرکزی، حسن خدادادی بخشدار جوادآباد، علیرضا مومنی شهردار ورامین و محمد فرهام شهردار جوادآباد روز سه‌شنبه در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت ( سامد ) با شماره ۱۱۱ پاسخگوی مردم بودند.

مردم از این طریق درخواست، شکایات، پیشنهادها ، انتقادات و گزارش‌های خود را به مستقیماً با فرماندار، بخشداران و شهرداران شهرستان ورامین مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید درویشی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همه مسئولان مکلف هستند طبق برنامه و با اطلاع‌رسانی قبلی در سامانه سامد پاسخگوی سوالات و مشکلات مردم بوده و موضوعات را پیگیری کنند.

وی افزود: هدف از این انجام این اقدام، شنیدن مسائل و مشکلات مردم بود و به مدیران نیز توصیه می شود که به صورت منظم وقت خود را به این امر اختصاص دهند.

درویشی گفت: سامانه سامد امکان بسیار خوبی برای رفع مشکلات مردم بوده و تلنگری برای مسوولان و وسیله‌ای برای برآورد مشکلات موجود در جامعه است.

به گزارش ایرنا، سامانه ارتباطی ۱۱۱ با نظارت بر شیوه ارتباطات مردمی دستگاه‌های اجرایی، خلاءهای موجود را شناسایی کرده و در صورت تخطی سازمان‌های ذی‌ربط از چارچوب قانونی، نقش مطالبه‌گری از جانب مردم را ایفا کرده و اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

شهرستان ورامین دارای دو بخش مرکزی و جوادآباد با ۳۰۰ هزار جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌ شرق تهران پایتخت واقع شده است.

برچسب‌ها ورامین سامانه سامد دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورامین سامانه سامد دولت سیزدهم ورامین سامانه سامد دولت سیزدهم سامانه سامد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۸۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود

به گزارش جام جم- به منظور بررسی مسائل و مشکلات و دغدغه‌مندی مردم شریف عالیشهر فرماندار بوشهر به همراه معاونین، بخشدار مرکزی و چند تن از مدیران شهرستانی بازدیدی از برخی نقاط شهرعالیشهر داشت.   فرماندار بوشهر؛در همین زمینه با توجه به مشکلات بخش اورژانس نشستی نیز در پایگاه اورژانس شهر عالیشهر داشت در این نشست که چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر حضور پیدا کردند موضوعات مهمی از قبیل؛ فاضلاب،روشنایی میادین و معابر،سگ‌های بلاصاحب، حمل و نقل بین شهری، اورژانس، مشکلات مرکز درمانی و سایر مسائل دیگر مورد بررسی قرار گرفت. در پایان مقرر شد جلسه مفصلی با مدیران کل و مسئولین مربوطه در عالیشهر تشکیل و موضوعات به صورت تخصصی پیگیری و حل و فصل گردد.

دیگر خبرها

  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • حضور استاندار اذربایجان غربی در سامانه سامد
  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد