Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اکبر محرابیان روز یکشنبه در سفر به  چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران افزود: سیلاب در ۲۰ استان کشور خسارت‌های جدی به زیرساخت‌های آب و برق وارد کرد و یکی از استان‌هایی که در این رابطه آسیب‌دیده چهارمحال و بختیاری است که با کمک دولت و اقدامات انجام شده خسارت‌ها جبران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که در پی وقوع سیلاب در چهارمحال و بختیاری شکل گرفت، گل‌آلود شدن چشمه کوهرنگ بود که کیفیت این آب را از حد استاندارد خارج کرد و سبب شد تا از مدار خارج شود.

وزیر نیرو با بیان اینکه میزان کدورت چشمه کوهرنگ در نوسان است، تصریح کرد: روز گذشته کدورت آب نسبت به روزهای ابتدایی بهتر شد اما امروز کدورت قدری بالاتر رفته از همین رو نمی‌توان در حال حاضر چشمه را وارد مدار کرد و در پی جایگزین کردن منابع دیگر برای کسری آب شرب شهرکرد هستیم.

محرابیان با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد نیاز آب شرب شهرکرد از چشمه کوهرنگ تامین می‌شود، اظهار داشت: تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا با به کارگیری سامانه‌های اضطراری بخشی از نیاز آبی را جبران کنیم و در همین راستا چهار سامانه پیش‌بینی شده که ۲ سامانه امروز وارد مدار شد و بخشی از آب چشمه را جبران کرد و ۲ سامانه دیگر طی ساعات و روزهای آینده وارد مدار می‌شود که امید می‌رود با اجرای آن کسری آب به طور کامل جبران شود.

وی خاطرنشان کرد: تمام امکانات و تجهیزات وزارت نیرو و بسیاری از استان‌های کشور به کار گرفته شده تا کسری آب شهرکرد جبران شود که بدنبال آن شرایط آب شرب شهرکرد بهتر شده اما رضایتبخش نیست و هنوز در برخی از نقاط شهر با کمبود جدی آب روبرو هستیم و در ساختمان‌ها آب به طبقا دوم به بالا نمی‌رسد.

وزیر نیرو با قدردانی از صبوری مردم این استان توصیه کرد تا مردم در مناطقی که آب وصل است در مصرف آن صرفه‌جویی کنند تا حجم آب در مخازن افزایش پیدا کند و آب به همه نقاط شهر برسد.

به گزارش ایرنا، وزیر نیرو روز یکشنبه برای بررسی مشکل آب شرب شهرکرد وارد استان چهارمحال و بختیاری و روند فعالیت در تصفیه‌خانه خُلک و وضعیت چشمه کوهرنگ را از نزدیک بررسی کرد.

به سبب وقوع بارش‌های سیل‌آسا در چهارمحال و بختیاری، آب چشمه کوهرنگ که از چشمه‌های مهم و حیاتی این استان به شمار می‌رود از روز یکشنبه ۱۶ مرداد گل‌آلود و از مدار آبرسانی خارج شد و همین موضوع سبب ایجاد تنش آبی در هفت شهر و ۳۴ روستای این استان شد.

نصب تجهیزات رفع کدروت، اضافه شدن تعدادی تانکر آبرسانی به امکانات چهارمحال و بختیاری و توزیع آب در محلات، راه‌اندازی ایستگاه‌های بسته‌بندی آب و اضافه کردن تعدادی چاه از بخش کشاورزی، شهرداری و دستگاه‌های اجرایی از جمله اقداماتی است که تاکنون برای رفع مشکل انجام شده است.

برچسب‌ها کوهرنگ چهارمحال وبختیاری وزیر نیرو آب و فاضلاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کوهرنگ چهارمحال وبختیاری وزیر نیرو کوهرنگ چهارمحال وبختیاری وزیر نیرو آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری آب شرب شهرکرد چشمه کوهرنگ وزیر نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۸۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه شهرکرد در دیدار هفتگی خود با روسای اتحادیه‌های اتاق اصناف شهرکرد نقش اصناف درمهار تورم را اساسی دانست.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام نوسان قیمت‌ها را بهانه‌ای برای برخی سودجویی‌ها عنوان کرد وگفت: افزایش قیمت روز نباید بر کالایی که قبلا خریده شده است اعمال شود چراکه نتیجه آن اخلال دربازار، اقتصاد واجحاف درحق مردم می‌شودکه از لحاظ شرعی واخلاقی ناپسند ومنکر است.
وی رعایت انصاف واعمال قیمت بیشتر را منوط به خرید گرانتر کالا درهمان روز دانست وگفت: اگر اصناف این مهم را رعایت کنند مهار تورم به نسبت زیاد، جلب اعتماد مردم وهمراهی آنان حاصل خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به ۳۱ اردیبهشت روزشهرکرد ازاصناف خواست این روز را بهانه‌ای برای شروع رونق اقتصادی شهرکرد به عنوان مرکز استان بدانند و برنامه‌های خود را برای افزایش رونق اقتصادی بازارمرکز استان عملیاتی کنند.
دراین نشست روسای اتحادیه‌های اصناف شهرکرد مهمترین چالش‌ها و مطالبات هم صنفی‌های خود را مطرح کردند.
رئیس اتاق اصناف شهرکرد هم تعیین تکلیف فن آوران ۲ شهرکرد را مهمترین مطالبه اصناف مرکز استان دانست وگفت: خوشبختانه با پیگیری‌های معاونت اموراقتصادی استانداری این مهم تا دوماه آینده تعیین تکلیف و زمین‌های آن به متقاضیان واگذارمی شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم
  • مشکل شیرخشک‌های یارانه‌ای تا یک ماه آینده برطرف می‌شود
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد