Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، محمد کاسبی  بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به سبب نارسایی قلبی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان قلب شهید رجایی تهران بستری شده بود و بعد از مدتی با بهبود وضعیت جسمانی برای طی کردن مراحل درمان به منزل بازگشت، اما این بازیگر طی چند روز گذشته بار دیگر به سبب ضعف عملکرد قلب و آب آوردن ریه‌ها اینبار در بیمارستان عرفان بستری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر درمان دارویی در دستور کار پزشکان است

پیش از این به دنبال نارسایی قلبی که پدرم داشت تعویض دریچه آئورت اسفندماه انجام شد. اما الان در ادامه این نارسایی قلبی، ریه‌ها آب آورده است

در همین ارتباط یلدا کاسبی در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا درباره وضعیت این بازیگر که چند روزی است مجدد در بیمارستان بستری شده است گفت: پیش از این به دنبال نارسایی قلبی که پدرم داشت تعویض دریچه آئورت اسفندماه انجام شد. اما الان در ادامه این نارسایی قلبی، ریه‌ها آب آورده است.

وی اضافه کرد: پدرم چند روز است در بیمارستان عرفان و در بخش آی‌سی‌یو تحت درمان است. عملکرد عضلات قلب در پی این نارسایی ضعیف شده بود و پزشکان در حال حاضر درمانی دارویی در دستور کار  دارند.

کاسبی در ادامه ضمن درخواست دعا از سوی مردم ایران و دوست‌داران این بازیگر خاطره‌ساز خاطرنشان کرد: ضربان قلب بالاست و پدرم تحت مراقبت است.

عکسهای تازه از محمد کاسبی روی تخت بیمارستان

در حوزه شرایط درمان به شکل مستمر با خانواده محمد کاسبی در ارتباطیم

همچنین سیدعباس عظیمی  گفت: از زمان بازگشت محمد کاسبی بازیگر پیش‌کسوت و گران‌مایه سینما؛ تئاتر و تلویزیون ایران به منزل بنا به سفارش و توصیه پزشکان کار فیزیوتراپی او را به شکل مستمر انجام دادیم و بر همین اساس به شکل مستمر پیگیر وضعیت جسمانی او بودیم.

 در حال حاضر نیز خبر بستری مجدد این بازیگر پیش‌کسوت به‌دلیل نارسایی قلبی به دست ما رسیده و در حال گفت‌وگو با خانواده و دختر این بازیگر برای طی کردن مراحل درمان هستیم.

عظیمی ضمن درخواست دعا از سوی تمامی مردم ایران برای بهبود حال این بازیگر پیشکسوت کشور یادآور شد: با توجه به وضع جسمانی استاد، وقوع چنین اتفاقی را از پیش در نظر داشتیم و تمامی امکانات برای پیگیری وضعیت استاد را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

به گزارش ایرنا؛ محمد کاسبی  در کارنامه حرفه ای خود سابقه بازیگری، کارگردانی، نویسندگی و دوبله را دارد. ضمن اینکه سوابق اجرایی زیادی در کار هنری داشته و از جمله بنیانگذاران حوزه هنری و مرکز هنرهای نمایشی است.

کارنامه بازیگری کاسبی در تلویزیون گرچه محدود و سختگیرانه اما پُربار و قابل اعتنا است، به خصوص بازی در سریال‌های خاطره‌انگیزی همچون خوش رکاب، صاحبدلان، سه در چهار و سرّ دلبران.

 یکی از ماندگارترین نقش‌آفرینی‌های کاسبی به حضور وی در سریال صاحبدلان باز می‌گردد.

کد خبر 697851 برچسب‌ها بازیگران سینما و تلویزیون ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بازیگران سینما و تلویزیون ایران نارسایی قلبی محمد کاسبی بازیگر پیش بستری شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۸۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید

هواداران تراکتور مقابل ذوب آهن، شب پراضطرابی را پشت سر گذاشتند.

طرفداری | دیدار شب گذشته تراکتور و ذوب‌آهن در جام حذفی، صحنه‌هایی نگران‌کننده را برای هواداران تیم تبریزی رقم زد. در جریان این مسابقه، دو هوادار تراکتور به دلیل عارضه قلبی و استرس شدید، توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

وحید شادی‌نیا، سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌ شرقی در این خصوص گفت:

در جریان دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن در جام حذفی، بازیکن گرجستانی ذوب‎‌آهن به‌علت ضربه وارده به سر حین بازی توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافت.

شادی‌نیا از ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به دو تماشاگر تیم تراکتور نیز خبر داد و افزود:

مرد ۴۷ ساله به‌دلیل عارضه قلبی و مرد ۳۵ ساله به‌دلیل هیجانات تحت مراقبت‌های درمانی اورژانس قرار گرفته و به بیمارستان‌های ارتش و مدنی تبریز منتقل شدند.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید
  • اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره ای توسط بازیگر زن «نون خ» | آرزوی سلامتی خانم بازیگر برای ترانه علیدوستی + ویدئو
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بیانیه کاخ باکینگهام درباره وضعیت سلامتی چارلز سوم
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی
  • ویدیو/ تشخیص نارسایی قلبی توسط هوش مصنوعی با اسکن پا
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی از زبان همسر و کیلش
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی/ همسر و وکیل صدیقه وسمقی: بینایی او قبل از زندان از دست رفته بود/ وسمقی در زندان دچار بیماری قلبی شده است