Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران طی حکمی مسعود رحمتی را به سمت معاون هماهنگی این شرکت منصوب کرد.

اخبار شرکت‌ها؛ به گزارش مس پرس، علی رستمی در حکمی مسعود رحمتی را به عنوان معاون هماهنگی شرکت ملی صنایع مس ایران منصوب کرد.

در بخشی از حکم انتصاب مسعود رحمتی از سوی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، آمده است:
«رجاء واثق دارم با استعانت از خدای متعال و توجهات حضرت ولیعصر (عج) با برنامه ریزی دقیق، هماهنگی با مجتمع‌های تولیدی و بهره گیری از توانمندی مدیران و کارکنان در پیشبرد امور موفق و مؤید باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

از سوابق مسعود رحمتی می توان به مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات مجلس شورای اسلامی، دبیر کارگروه انتصابات شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا) با ابلاغ وزیر کار، رفاه و تامین اجتماعی، بازرس ویژه مدیرعامل شستا، دبیر هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، مدیرکل نظارت و ارزیابی شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور، مشاور رئیس مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضائیه در امور مجلس و دولت، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، دبیر کمیسیون بررسی های ویژه دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی و صاحب تالیف و تدریس در دانشگاه‌های تهران نام برد.

 

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شرکت ملی صنایع مس ایران مسعود رحمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۸۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان

بیست‌وهشتمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان و شورای اداری استان به شرق شهرستان اصفهان از ساعات ابتدایی صبح امروز پنجشنبه کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، حضور در گلزار شهدای براآن جنوبی و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، بازدید از محور ورودی اشکاوند و محور دشتی، حضور در کبوترآباد، کاروانسرای شهر زیار و محل احداث کلانتری، کوره‌های گچ، مزرعه گورت، رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان، مسکن مهر و اقدام ملی قهجاورستان، دیدار با منتخبان و مؤثران فرهنگی و اجتماعی شرق شهرستان اصفهان، دیدار مردمی و برگزاری شورای اداری استان و شهرستان (ویژه شرق شهرستان اصفهان) از جمله برنامه‌های استاندار اصفهان در این سفر شهرستانی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان نیز در این بازدیدها استاندار اصفهان را همراهی خواهد کرد، همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان نیز در نشست با منتخبان و موثران فرهنگی و اجتماعی شرق شهرستان اصفهان حضور خواهد داشت.

کد خبر 747762

دیگر خبرها

  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • اضافه شدن یک پرواز از فرودگاه شهرکرد