Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@20:44:52 GMT

تیم هندبال ایران به مدال برنز رسید

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۹۳۰۸

تیم هندبال ایران به مدال برنز رسید

به گزارش خبرنگار مهر، ملی‌پوشان هندبال ایران با گرفتن انتقام شکست مقابل عربستان در رقابت‌های قهرمانی آسیا، صاحب مدال برنز بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی شدند.

تیم هندبال مردان ایران که روز گذشته در دیدار نیمه نهایی تنها با یک اختلاف گل برابر تیم قدرتمند قطر نتیجه را واگذار کرده بودند عصر امروز یکشنبه ۲۳ مردادماه برای کسب مدال برنز به مصاف تیم عربستان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوشان ایران در این دیدار موفق شدند با نتیجه ۱۰ بر ۹ نیمه نخست را به پایان برساند و با ارائه یک بازی خوب در نیمه دوم در پایان ۶۰ دقیقه مصاف با عربستان با نتیجه ۳۰ بر ۲۱ پیروز این دیدار باشند و عنوان سوم بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را کسب کنند.

این مدال برنز پس از هشت سال برای هندبال مردان ایران به دست آمده است.

محمد سیاوشی، علی رحیمی کازرونی، شاهو نصرتی، مجتبی حیدرپور، افشین صادقی، علی کوهزاد، مهران حسینی، سید علیرضا موسوی، شهاب صادق‌زاده، یونس آثاری، میلاد قلندری، محمدمهدی بهنام‌نیا، محمدرضا اورعی، محمدرضا کاظمی، سلامان بربط، احسان ابویی ترکیب تیم ملی هندبال مردان ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را تشکیل می‌داد.

وسلین وویوویچ (سرمربی)، سید رضا مهدوی (سرپرست)، حمید صادق شاه‌نشین (مربی)، شهداد مرتجی (مربی) و دانیال مصلح‌پور (پزشکیار) نیز به عنوان کادر فنی تیم ملی هندبال مردان ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی حضور داشتند.

گفتنی است تیم هندبال زنان ایران هم در این رقابت‌ها با قبول شکست مقابل تیم سنگال در رده ششم ایستاد.

کد خبر 5563186

منبع: مهر

کلیدواژه: هندبال فدراسیون هندبال تیم ملی هندبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس هیات اجرایی کمیته ملی المپیک تیم فوتبال سپاهان اصفهان کشتی آزاد بازیهای کشورهای اسلامی کمیته ملی المپیک فوتسال یحیی گل محمدی ثبت نام کاندیداها جام جهانی 2022 قطر کشتی فرنگی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی هندبال مردان ایران مدال برنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۹۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیلی فینالیست شد/ سلطانی و ملک‌خطابی به مدال برنز رسیدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت‌) در قزاقستان آغاز ‌شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت.

امروز جمعه، مبارزات مرحله نیمه‌نهایی اوزان مختلف رده‌سنی جوانان برگزار شد.

در وزن ۹۲+ کیلوگرم، امیر اسماعیلی به مصاف راتهیل‌ از هند رفت و با ارائه مبارزه‌ای تماشایی‌ در همان راند نخست، حریف قدرتمند هندی را ناک اوت کرد و فینالیست شد. وی در فینال و برای کسب مدال طلا به مصاف شهزود پولوونوف‌ از ازبکستان خواهد رفت.

در وزن ۵۴ کیلوگرم، امیررضا سلطانی با وجود تلاش فراوان نتوانست برابر آمانتور ژومایف‌ به توفیقی دست یابد و نتیجه‌ را واگذار کرد تا با کسب‌ مدال برنز به کار خود پایان داد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم، امیررضا ملک‌خطابی‌ مقابل اسرویلوف‌ از ازبکستان و در نهایت نماینده ازبک‌ پیروز شد تا ملک‌خطابی‌ به مدال برنز برسد.

فردا شنبه، مبارزات نیمه‌نهایی رده‌ سنی امید برگزار می‌شود و در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با جواهیر اوماتالیف‌ از ازبکستان، در وزن ۸۶ کیلوگرم، سیدعلی‌ سیدصدری‌ با تمیرلان‌ موکاتیف‌ از قزاقستان و در وزن ۹۲+ کیلوگرم، رضا خلیل‌زاده با جهانگیر زوکروف‌ از ازبکستان رقابت خواهند کرد.

کد خبر 6095905

دیگر خبرها

  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • بورل: هیچ همبستگی میان اروپا درباره روسیه وجود ندارد
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط دختر دونده ایران
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط دختر دونده ایران 
  • اسماعیلی فینالیست شد/ سلطانی و ملک‌خطابی به مدال برنز رسیدند