Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر فریادشیران، دروازه بان و مربی اسبق تیم های ملی انتخابات هشتم شهریورماه را انتخابات آبکی نامید

نادر فریادشیران همچنان منتقد انتخابات هشتم شهریورماه است و اعتقاد دارد بهتر است انتخابات به بعد از جام جهانی موکول شود.

به گزارش طرفداری، نادر فریادشیران با دادن لقب انتخابات آبکی به انتخابات مجمع هشتم شهریورماه فدراسیون فوتبال، به طعنه از اعضای مجمع خواست به هیچ یک از کاندیدا رای ندهند!

نادر فریادشیران به طرفداری گفت:

انتخابات آبکی شاید واژه مناسبی برای انتخاب ریاست و نواب رییس فدراسیون فوتبال ایران باشد ولی کسانی که این نقشه شوم را برای مدیریت آینده فوتبال ایران در سر دارند این را بدانند که تاریخ بهترین گواه برای عمل کرد آن ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادر فریادشیران ادامه داد:

آیا تاج گزینه مناسبی برای ریاست فدراسیون فوتبال ایران است؟ من به برنامه های اعلامی ایشان اشاره می کنم؛ دور زدن تحریم ها برای گرفتن پولهای ایران از فیفا، حل مشکل ورود بانوان به ورزشگاه ها، درآمد زایی برای فوتبال ایران و رفع مشکلات مالی فدراسیون با کارهای اقتصادی... به عرض علاقه مندان به ورزش و فوتبال ایران می‌ رسانم اگر این امکان برای مهدی تاج فراهم بود، به عنوان نایب رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا چرا به عنوان یک ایرانی طی این سالها پولهای بلوکه شده در فیفا را با لابی که داشت، پس نگرفت؟ در مورد ورود بانوان به استادیوم های فوتبال که مهدی تاج بهتر از همه می داند اختیار لازم را نخواهد داشت، حتی وزیر محترم ورزش هم این اختیار را ندارد. حالا شما با چه جراتی این وعده را به مردم می دهید؟ همه می دانیم حاکمیت در این خصوص می تواند نظر قطعی را بدهد نه جنابعالی یا هر شخص دیگری به عنوان رییس فدراسیون فوتبال. هرچند فیفا به جد خواهان ورود بانوان به استادیوم های فوتبال است و این امر به صورت کتبی جدیدا به فدراسیون فوتبال ایران ابلاغ شده و اگر این اتفاق خوب صورت بگیرد، به مهدی تاج و حتی میرشاد ماجدی، سرپرست موقت فدراسیون هیچ ربطی نخواهد داشت و این تصمیم در سطح کلان مدیریت کشور گرفته خواهد شد. فدراسیون فوتبال و شما تصمیم گیرنده نخواهید بود.

نادر فریادشیران افزود:

رفع مشکلات مالی فدراسیون فوتبال هم یک وعده خیالی است. همه به یاد دارند عزیزی خادم هم از این وعده های پوچ داده بود؛ درآمد هزار میلیارد تومانی! ایشان طی نزدیک دو سال هیچ درآمدی نداشت و اگر نوبخت، معاون رییس جمهور وقت و سازمان برنامه و بودجه شصت میلیارد کمک نمی‌کرد، فدراسیون عزیزی خادم قادر به پرداخت قبض آب و برق ساختمان فدراسیون فوتبال هم نبود. حالا مهدی تاج هم با این وعده ها دوباره می خواهد سکان مدیریت فلاکت زده فوتبال ایران را به دست بگیرد. هرچند پرونده ویلموتس هنوز روی میز است و شاید امروز و فردا وقت رسیدگی در یکی از محاکم قضایی باشد.

نادر فریادشیران تاکید کرد:

متاسفانه میرشاد ماجدی هم در این شش ماه گذشته نشان داد به قول معروف اینکاره نیست! کاش در هشتم شهریور اعضای محترم مجمع فدراسیون فوتبال ایران به هیچ کدام از این کاندیدا رای ندهند تا بعداز جام جهانی قطر با یک فراخوان مجدد افراد بیشتر و چهره های ملی، کاردان و مدیر و مدبر ثبت نام کنند و فوتبال ایران از این وضعیت اسفبار خارج شود. بهتر است بعد از جام جهانی قطر یک انتخابات درست حسابی برگزار کنیم و بتوانیم وضعیت فعلی فوتبال بیچاره ایران را به چهره جدید و با برنامه بسپاریم.

نادر فریادشیران در خاتمه گفت:

کاش به واعظ آشتیانی، علیرضا اسدی و محمد آخوندی هم شانس حضور می دادند تا این انتخابات از آبکی بودن خارج شود.

اخبار داغ 

نادر محمدی، مدافع اخراجی ذوب آهن: داور اصلا نمی خواست من را اخراج کند / شلوغ کاری پرسپولیسی ها باعث اخراجم شد نادری: یک مدیر استقلالی با من تماس گرفت؛ فضای بی اخلاقی و کم معرفتی در فوتبال ایران حاکم شده است برلوسکونی: کریستیانو رونالدو در مونتزا؟ بازیکنان بزرگ به تیم های تازه صعود کرده نمی آیند اولی هونس: نحوه بازی بایرن مونیخ، قلبم را به خنده می‌اندازد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران نادر فریادشیران انتخابات آبکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۹۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛پژمان معتمدی سرپرست دبیر فدراسیون دو و میدانی در مورد برگزاری انتخابات کمیسیون‌های ورزشی فدراسیون گفت: ما در برگزاری کمیسیون مربیان و داوران مشکل خاصی نبود و طیق آیین نامه برگزار کردیم و در مورد انتخابات کمیسیون ورزشکاران اعتراضی از سوی آقای رسولی مبنی بر اینکه نباید رای‌ها مجازی را لحاظ می‌کردید صورت گرفت و بنده هم، چون نماینده وزارت ورزش و جوانان حضور داشت در برگزاری خیلی دخیل نبودم، اما گزارش اعتراض این ورزشکار را به وزارت ورزش و جوانان ارسال کردم و طبق بررسی‌های وزارت ورزش آقای اسبقیان معاون ورزش قهرمانی رای به تجدید و برگزاری مجدد کمیسیون ورزشکاران دادند.   وی ادامه داد: برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران خللی در انتخابات فدراسیون دو و میدانی در خرداد ماه ایجاد نخواهد کرد و در موعد مقرر انتخابات فدراسیون برگزار خواهد شد ضمن­ اینکه در زمان برگزاری انتخابات کمیسوین ورزشکاران دو سوم اعضاء حضور داشتند و این قانونی است و می‌توانستیم رای‌ها مجازی را هم دخیل نکنیم، اما به دلیل شبهات و اعتراض یک ورزشکار این انتخابات را دوباره برگزار خواهیم کرد و پس از آن یک انتخابات سالم را برگزار کینم و رئیس فدراسیون برای ۴ سال مشخص شود.   در انتخابات فدراسیون دو و میدانی که در خرداد ماه برگزار می‌شود کمیسیون‌ها رای‌های مجزا دارد و کمیسیون ورزشکاران ۶ رای در انتخابات و همچنین کمیسیون مربیان دارای ۴ رای برای انتخاب رئیس آینده فدراسیون است.

دیگر خبرها

  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!