Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسبق سپاهان در پاسخ به کُری‌خوانی استقلالی‌ها پیش از بازی با نماینده اصفهان گفت: آواز بلند برای کسی است که می‌ترسد. سپاهان در این دیدار عملکرد خوبی داشت و در نیمه دوم از ضعف دفاعی میزبان به خوبی استفاده کرد.

منصور ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایران اکونومیست در مورد شرایط تیم فوتبال سپاهان که توانست در تهران برابر استقلال به برتری 2 بر صفر برسد، اظهار داشت: سپاهان در جایگاه خوبی قرار دارد و همیشه از مربیان خوب حمایت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگاه بسیار مناسب سرمربی جدید تیم باعث شد در نیمه دوم به خوبی شیوه بازی را تغییر دهد و از کُند بودن مدافعان استقلال استفاده کند تا به گل برسد. ما در ادامه بازی‌های سختی را تا هفته ششم داریم که آمادگی سپاهان در آن بازی‌ها بسیار مهم است و اگر در آن موفق باشد برای رسیدن به قهرمانی راه ساده‌ای را در پیش خواهد داشت. بازی مقابل پرسپولیس رقابت ساده‌ای نخواهد بود؛ البته نمی‌دانم مهاجمان پرسپولیس چقدر می‌توانند موثر باشند.

وی افزود: چیزی که باید در این فصل به آن توجه کرد افزایش حضور مربیان و بازیکنان خارجی است که هیجان و حساسیت لیگ را در سال جاری بالا برده است. از حالا نمی‌توان برای انتهای فصل و قهرمانی نظر داد و باید ببینیم در آینده با چه چیزهایی روبه‌رو می‌شویم.

پیشکسوت تیم سپاهان در خصوص اعتراض‌های استقلالی‌ها به داوری عنوان کرد: این اعتراض‌ها شروع بحث‌های حاشیه‌ای است که تیم بازنده می‌خواهد خودش را توجیه کند. فصل گذشته همین صحبت‌ها را برای استقلال هم مطرح می‌کردند و دیگر از خود استقلالی‌ها  که بعد از هر بازی این حرف‌ها را می‌شنیدند، انتظار نداریم که گوینده این حرف‌ها شوند.

مربی سابق تیم فوتبال سپاهان با اشاره به تاثیر بازیکنان جوان در این تیم افزود: از آکادمی‌ها در تمام جهان ممکن است سالی یک یا 2 نفر به تیم اصلی بیایند و شما نمی‌توانید نفرات زیادی را وارد تیم بزرگسالان کنید. آمار تیم سپاهان در بحث استفاده از جوانان و تیم‌های پایه بسیار خوب است و این مسئله با تاثیر یاسین سلمانی در مسابقه اخیر سپاهان به خوبی درک می‌شود. 

ابراهیم‌زاده در واکنش به کری‌خوانی استقلالی‌ها پیش از بازی، گفت: آواز بلند برای کسی است که می‌ترسد. ما همیشه قبل از شروع مسابقه به مربیان تیم حریف می‌گوییم موفق باشید اما در دلمان می‌گوییم امیدواریم از بازی بعد موفق باشید.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: باشگاه استقلال ، ایرنا ، استقلال

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: باشگاه استقلال ایرنا استقلال استقلالی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۹۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور

با حمایت و دستور مستقیم علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، بخشی از مطالبات بازیکنان و کادرفنی استقلال در آستانه بازی حساس مقابل تراکتور پرداخت شد.

به گزارش ایسنا، پس از آنکه بانک شهر مبلغی از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را در آستانه بازی با سپاهان پرداخت کرد، علی خطیر خواهان تقویت مالی استقلال در آستانه بازی با تراکتور شد. اگرچه احمد شهریاری، نماینده هلدینگ خلیج فارس در باشگاه استقلال مخالف پرداخت پول قبل از بازی با تراکتور بود اما با پیگیری علی خطیر و دستور مستقیم علی عسکری، هلدینگ خلیج فارس مبلغ مورد نظر علی خطیر را در اختیار مدیرعامل باشگاه استقلال قرار داد و صبح امروز حدود ۱۵ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی استقلال به حسابشان واریز شد تا تیم با شرایط روحی مناسب راهی تبریز و آماده بازی با تراکتور شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • عکس| کری خوانی عجیب امید نورافکن برای پرسپولیسی‌ها؟
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟