Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:42:14 GMT

۵۴ طرح نیمه‌تمام ورزشی در لرستان وجود دارد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۹۷۰۵

۵۴ طرح نیمه‌تمام ورزشی در لرستان وجود دارد

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید آرش قیاسیان روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در سفر آذرماه سال گذشته رییس جمهور به لرستان ۱۸۴ میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های عمرانی ورزشی اختصاص یافت همچنین اکنون ۵۴ پروژه نیمه تمام در این استان وجود دارد و دولت برای تکمیل آن اهتمام ویژه خواهد داشت.

وی افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی طرح های نیمه تمام تا پایان سال آینده به پایان برسد که در این راستا ۱۲۶ میلیارد تومان اعتبار از سوی استانداری به حوزه طرح های عمرانی ورزشی اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیاسیان با اشاره به اینکه سرانه ورزشی لرستان ۶۲ سانتی‌متر می‌باشد، گفت: پیش‌بینی می‌شود با اتمام طرح های نیمه تمام هشت سانتی‌متر به این سرانه اضافه شود.

وی گفت: در هفته دولت و هفته تربیت بدنی امسال تعدادی از طرح های نیمه تمام بهسازی، بازسازی و افتتاح می‌شود، همچنین بازسازی خانه های چندین رشته ورزشی اسکواش، کشتی، فوتبال، تیراندازی و وزنه برداری در ماه‌های گذشته صورت گرفت.

قیاسیان بیان کرد: در هفته دولت امسال بسته‌های ورزشی در مناطق محروم لرستان توزیع و همچنین جشنواره ورزش‌های خیابانی با کمک شهرداری اجرا می‌شود.

وی افزود: لرستان در ماه‌های گذشته با هدف برنامه‌ریزی، اخذ میزبانی و امکانات ویژه، میزبان روسای چندین فدراسیون های ورزشی بوده است.

وی اظهار کرد: ۳۷ مکان ورزشی لرستان به بخش خصوصی واگذار شد و پیش بینی می‌شود؛ ماهانه ۴۰۰ میلیون تومان درآمدزایی داشته باشد.

وی افزود: در شهریور ماه امسال لرستان میزبان مسابقات فیتنس چلنج بانوان خواهد بود.

برچسب‌ها روز خبرنگار وزارت ورزش و جوانان لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز خبرنگار وزارت ورزش و جوانان لرستان روز خبرنگار وزارت ورزش و جوانان لرستان نیمه تمام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۹۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی نسب: برخی از اربابان خود خط می گیرند علیه استقلال تمام توانشان را بگذارند+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی هاشمی نسب بعد از بازی با ذوب آهن عنوان کرد: درباره عملکرد‌مان و بابت شکل بازی‌مان در نیمه اول از هواداران عذرخواهی می‌کنم. در نیمه اول استقلال نبودیم و در حد قهرمانی نبودیم. در نیمه دوم با صحبت‌هایی که با بازیکنان کردیم به خودشان آمدند و فهمیدند که چه جایگاهی دارند. خوشبختانه در نیمه دوم توانستیم به بازی برگردیم و گل زدیم.

وی ادامه داد: یکسری از صحبت‌ها برای خلوت آدم‌هاست، ولی آدم دوست دارد درباره آن صحبت کند. بازیکنی می‌آید و تماشاگران ما را تحریک می‌کند و بعد از گل مقابل تماشاگران استقلال خوشحالی می‌کنند، ما هیچ ترسی نداریم. ما آنقدر به قدرت بازیکنان‌مان ایمان داریم و مطمئن هستیم که به بازی برمی‌گردیم. قبلاً هم گفته بودم که ما قهرمان شدیم فارغ از اینکه جام بگیریم. این تیم برای ما قهرمان لیگ است، چه با جام و چه بدون جام. یکسری افراد از اربابان‌شان خط می‌گیرند تا جلوی ما توان بگذارند. ما دنبال این نیستیم که مقابل ما توان نگذارند و شل بازی کنند، چون قبلاً استقلالی بودند، توقع ما این است که شرافتمندانه بازی کرده و وقت‌کشی نکنند. آقایان ما هم بازی‌ها را بلد هستیم، آنهایی که باید بدانند می‌دانند. من به موقعش شفاف صحبت می‌کنم. الان بدون هیچ صحبتی ما را 50 میلیون جریمه می‌کنند ما هم هیچ ترسی نداریم هزار میلیارد دیگر هم جریمه‌ام کنند. یک چیزی می‌گویم نه 50 میلیون و 70 میلیون، تا آن بالایی نخواهد هیچ برگی نمی‌افتد.

وی افزود: این تیم الان هم قهرمان هست. بارها گفته‌ام، سوم و چهارم هم بشویم استقلال برای ما قهرمان است. ممنون هواداران هستیم و دست تک‌تک‌شان را می‌بوسم.

مربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که نمی‌ترسد کمیته انضباطی او را احضار کند، گفت: اصلاً مهم نیست. من چه حرفی زدم؟ به کسی افترا زدم؟

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هاشمی نسب: برخی از اربابان خود خط می گیرند علیه استقلال تمام توانشان را بگذارند+ فیلم
  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • بارش باران در تمام محورهای لرستان
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • کامل کردن یک راه نیمه تمام
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۲۵۰ درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان
  • افزایش ۲۵۰ درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان+مصاحبه
  • توخل: بازی رئال مهم است، این بازی را فراموش کردیم