Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@04:19:46 GMT

هرجا که برای مردم کار کنیم، موفق خواهیم بود

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۹۸۷۸

هرجا که برای مردم کار کنیم، موفق خواهیم بود

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: فارغ از گرفتاری‌هایی که با آن مواجه هستیم، هرجایی که قدمی برای مردم برداریم و برای آن‌ها آرامش به ارمغان آوریم، می‌توانیم بگوییم مدیر هستیم، موفق هستیم و انسان هستیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهروز رحیمی، در همایش بزرگداشت تشکل ها و مشارکت های اجتماعی، بیان کرد: بنده عضو مجمع خیّرین سلامت شهرستان ملایر هستم و یکی از افتخارات بنده این است که بخش زیادی از عمرم را در کنار خیّرین بوده و برای مردم کار میکنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: فارغ از جایگاه ها و مسئولیت ها که با یک نامه آمده و با یک نامه هم از بین می رود، اینکه انسان کاری را برای رضای دل و رضای خداوند انجام دهد، برگ برنده خواهد بود.

وی گفت: مجموعه حکمرانی کشور به وجود خیّرین می بالد و برای آنها شان و منزلت قائل است، به خصوص دولت سیزدهم که دیدگاهش مردمی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت تصریح کرد: فارغ از گرفتاری هایی که با آن مواجه هستیم، هرجایی که قدمی برای مردم برداریم و برای آنها آرامش به ارمغان آوریم، می توانیم بگوییم مدیر، موفق و انسان هستیم.

رحیمی گفت: گابریل گارسیا مارکز، نویسنده معروف، در یکی از نوشته هایش در مورد مصادیق موفقیت می گوید، چه کسی در جامعه موفق است؟ و‌ در پاسخ می گوید، فارغ از اینکه کجا قرار دارید، اگر حال دل انسانی را بهتر کنید، مردمی را امیدوار تر کنید و یا باغچه ای سرسبز ساخته و حتی یک نفر با نام شما احساس آرامش کند، انسان موفقی خواهی بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: اطمینان دارم که بسیاری از مردم با اقدامات خیرخواهانه تشکل ها و سازمان های مردم نهاد احساس آرامش می کنند و این یعنی موفق عمل کرده اید.

رحیمی در پایان عنوان کرد: وزارت بهداشت بدون وجود خیّرین هویتی برای خود قائل نبوده و تمام تلاشمان این است که شرایطی فراهم کنیم تا بتوانید هرچه بهتر خدماتی را به جامعه ارائه دهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بهروز رحیمی حکمرانی وزارت بهداشت وزارت بهداشت برای مردم خی رین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۹۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت بهداشت فلسطین: جان تمامی شهروندان نوار غزه در خطر است

وزارت بهداشت فلسطین در غزه با اشاره به اینکه ساکنان نوار غزه از آب‌ آشامیدنی ناسالم استفاده می‌کنند، تاکید کرد که جان تمامی آنها در معرض خطر است.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز -شنبه- با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که تمامی شهروندان ساکن نوار غزه آب‌های ناسالم می‌نوشند و این زندگی‌شان را به خطر می‌اندازد.

این وزارتخانه در ادامه بیانیه خود علت این امر را تعطیلی آزمایشگاه بهداشت عمومی و نبود امکان بررسی و آزمایش آب‌های آشامیدنی، مخالفت مسؤولان رژیم صهیونیستی با افزودن کلر با هر ماده جایگزینی برای تصفیه آب از راه کلرزنی اعلام کرد.

وزارت بهداشت غزه همچنین افزود: ما نسبت به گسترش خزندگان و حشرات با توجه به دمای بالا هشدار می‌دهیم که یک فاجعه بهداشتی را در نوار تهدید می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قلیان اکسیژن چیست و چه خطراتی می‌تواند داشته باشد؟
  • جزئیاتی درباره دوره جدید کالابرگ فجرانه
  • آخرین جزئیات از دوره جدید کالابرگ
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها در اصفهان
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • آزادی بیان آمریکایی
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • جشن فارغ‌التحصیلی به سبک دانشجویان عراقی + فیلم
  • خوب و بد قلیان‌ اکسیژن
  • وزارت بهداشت فلسطین: جان تمامی شهروندان نوار غزه در خطر است