Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال ۶۶۰میلیون تومان کمک حمایتی درمانی بلاعوض به ۶۰۷ بیمار نیازمند اختصاص داده شد.

کاوسی با با بیان اینکه عموم افراد نیازمند می‌توانند از این کمک بلاعوض برخوردار شوند، افزود: بیماران نیازمند می‌توانند با مراجعه به جمعیت هلال احمر و ارائه درخواست مساعدت و اسناد درمانی و دارویی به واحد مددکاری معاونت داوطلبان از این خدمات بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیماران نیازمند پس از انجام امور مددکاری، کمک هزینه درمان و داروی خود را دریافت می‌کنند، گفت: سقف کمک‌ها برای هر بیمار نیازمند تا مبلغ هفت میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: کمک‌های درمانی انجام شده به بیماران در زمینه‌های کمک هزینه دارو و درمان، بستری طبی و جراحی، ارتز و پروتز، زایمان طبیعی، کمک هزینه پاراکلینیکی، کمک هزینه تعمیر و تأمین وسایل و تجهیزات توانبخشی، تأمین وسایل بهداشتی درمانی و مصرفی، کمک هزینه درمان سرپایی و همچنین کمک هزینه شیر خشک است.

انتهای پیام/4905

منبع: فارس

کلیدواژه: سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی کاوسی کمک های بلاعوض بیماران نیازمند توانبخشی کمک هزینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۰۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، کاووسی افزود: شب گذشته در پی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.
وی گفت: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: امدادگران به این ۹ نفر دسترسی پیدا کردند و به منطقه امن انتقال داده شدند.
کاوسی گفت: این عملیات از ساعت ۱۹ شب گذشته آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیر‌های تردد تا پاسی از شب ادامه داشت.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان

دیگر خبرها

  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان