Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مجیدالحسینی در همایش تقریب و مقاومت اسلامی درشهر گرگان گفت: پس از حمله نیرو‌های آمریکایی به عراق نیرو‌های عراقی به جای اینکه از حرم دفاع کنند که آسیب نبیند به حرم پناه بردند و حرم را سنگر خود کردند و این موجب به وجود آمدن انحراف بزرگی شد.

او افزود: در زمان حمله آمریکایی‌ها به حرم امام عسکری (ع) حاج قاسم سلیمانی بود که نیرو‌های مقاومت را از حصار آمریکایی‌ها نجات داد و زمانی که در سامرا داعش ما را مورد محاصره قرار داده بود این حاج قاسم بود که محاصره را شکست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



الحسینی می‌گوید: این سوال برای خیلی‌ها پیش می‌آید که چرا حاج قاسم باید مطرح شود؟ چون حاج قاسم یک مدرسه است و وقتی به منطقه می‌آمد افراد را شناسایی و به کار می‌گرفت، تعداد نیرو‌های قدس زیاد نیست، اما در همه جا حضور دارند چراکه حاج قاسم از نیرو‌های بومی همان منطقه افراد را شناسایی می‌کرد و به کار می‌گرفت.

او گفت: حاج قاسم نه آقازاده بود و نه فرزند عشیره، اگر از اهل سنت عراق بپرسند چرا به حاج قاسم احترام می‌گذارند می‌گفتند، چون مرد عمل است و به حرفش عمل می‌کند.

الحسینی ادامه داد: از اهل سنت گلستان دعوت می‌کنم تا در اربعین به عراق بیایند و جریان به وجود آمده را ببینند.

او گفت: اگر شعار‌های انحرافی را در عراق می‌شنوید طبیعی است چراکه حزب بعث یک میلیون و ۲۰۰ هزار عضو داشت که بعد‌ها بسیاری از آن‌ها داعشی شدند و برخی لباس روحانیت به تن کردند.




شیخ خالد عبدالوهاب ملا رییس اتحادیه علمای اهل سنت عراق در همایش تقریب و مقاومت اسلامی که در شهرستان کلاله برگزار شد، گفت: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید با هم منازعه نکنید چراکه سست می‌شوید و هیبت شما از بین می‌رود.

او افزود: پیامبر در حدیثی می‌فرماید هر کسی شب را به صبح برساند و نعمت امنیت داشته باشد گویی است که انگار دنیا را به او داده اند.

عبدالوهاب ملا گفت: افرادی که حقیقت ایران را میدانند می‌فهمند که چقدر رسانه‌های معاند درباره این کشور دروغ می‌گویند.

او افزود: اگر به آمار مساجد و حوزه‌های علمیه توجه کنیم میبینیم آنچه در رسانه‌ها در این باره گفته می‌شود دروغ است.

او گفت: زمانی که حزب بعث حاکم شد از بین بردن حوزه‌های علمیه را دست آورد خود می‌دانست.

عبدالوهاب ملا گفت: دشمن به دنبال اختلاف افکنی است و این اختلاف را گاهی بین شیعه و سنی، گاهی بین سنی و سنی و گاهی بین شیعه و شیعه ایجاد می‌کند و برای اختلاف افکنی در این زمینه کوتاهی نمی‌کند.

او گفت: شما در ایران این تفرقه‌ها را با معرفت و آزادی از بین میبرید و ما از این نعمت شما لذت می‌بریم.

عبدالوهاب ملا گفت: در دنیا هر انقلابی رخ داد حاکمان آن به دنبال حکومت و لذت‌های دنیوی بودند، اما امام خمینی ره زمانی که انقلاب را به پیروزی رساند معیار‌ها را عوض کرد.

او گفت: من صراحت می‌گویم امام خمینی ره مرد آخرت بود و نه مرد دنیا.

عبدالوهاب ملا گفت: وقتی هر انقلابی به پیروزی می‌رسد به دنبال گرفتن رضایت آمریکا و اسرائیل است، اما امام راحل پس از پیروزی انقلاب اقدام به بستن سفارت آمریکا می‌کند و از جریان مقاومت اسلامی در جهان حمایت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: همایش تقریب مقاومت اسلامی حاج قاسم اهل سنت او گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۰۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است

به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، اخبار تقریبی این خبرگزاری در هفته‌ای که گذشت به شرح ذیل است: 

*پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری

نماینده سابق حضرت امام و مقام معظم رهبری در منطقه کردستان در پیامی درگذشت ماموستا ملا احمد فخری را تسلیت گفت.

*سعادتی در گفت‌وگو با تقریب: واکنش ایران سرعت سقوط آزاد حیثیت دروغین اسرائیل را افزایش داد

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی بر این باور است ایران با واکنش قاطع و هوشمندانه معادله رژیم نامشروع اسرائیل  مبنی بر تثبیت خود به عنوان نیروی مسلط در منطقه را برهم زد، پاسخی که ضعف و سستی اسرائیل را بعد از طوفان الاقصی نمایان‌تر کرد.

*ماموستا ابن الخیاط در گفتگو با تقریب: مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب

امام جمعه اهل سنت و مدیر مدرسه شافعیه سقز، بیان کرد: مشکلات عدیده جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به نظرات و توصیه های علمای جهان اسلام است؛ اینکه دشمنان از نفوذ و هر نوع آسیب بر پیکره اسلام استفاده می کنند از عدم همراهی حاکمان کشورهای اسلامی با علما است.


*عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با تقریب: هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، بیان کرد: صهیونیسم بین الملل و دشمنان اسلام هیچ دلسوزی نداشته و موجودیت اهل سنت و شیعه را به ضرر خود می دانند؛ از هر راه و مسیر که بتوانند اسلام را تضعیف کنند وارد می شوند.

*آخوند میرابی در گفتگو با تقریب: مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان

امام جمعه اهل سنت حامد قره تپه ترکمن، بیان کرد: یکی از راه های نجات امت اسلامی عمل نمودن به سنت وسیره پیامبر اکرم صلوات الله علیه می باشد، به خصوص رهبران و سردمداران مسلمانان دنیا هستند که می توانند با بهره گیری و ارشادات پیامبر اکرم پیرامون مسائل جوامع اسلامی تعقل و تدبیر سودمندی را برنامه ریزی نمایند.

*حجت الاسلام مهاجرنیا در گفتگو با تقریب: قدرت امت اسلامی در تحقق امت واحده و ایجاد جبهه واحد در مقابل صهیونیسم جهانی است

استاد دانشگاه و حوزه علمیه قم، بیان کرد: دو واژه "امت" و "واحده" هماهنگ و همسو هستند؛ آنچه ما به دنبال آن هستیم پیروان اسلام یا کسانی هستند که از دین مبین اسلام پیروی می کنند و آهنگ واحدی به اهداف اسلام دارند.
 
*آیت الله مقتدایی در گفتگو با تقریب: هدف صهیونیسم از بین بردن اسلام است/ تقویت اتحاد اسلامی؛ وظیفه اصلی امت اسلامی

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، بیان کرد: باید یک وحدت کامل و تمام بین ملت داشته باشیم، همه پشتیبان یکدیگر بوده و از این نظام حمایت کنند و ملت های مظلوم عالم به مانند غزه را همراهی کنند تا دشمن که تاکنون شکست خورده و از این به بعد نیز شکست بخورد.

*حجت الاسلام میرعمادی در گفتگو با تقریب: اتحاد کشورهای اسلامی سبب پیروزی امت اسلامی بر رژیم صهیونیستی است

نماینده سابق ولی فقیه در لرستان، بیان کرد: دشمنان اسلام در اهداف خود یکپارچه هستند که می طلبد کشورهای اسلامی نیز وحدت و انسجام عملی داشته و یکپارچگی خود را جهت پیشبرد اهداف اسلام حفظ کند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • نمایش آثار جدیدی از ارادت هنرمندان در موزه رضوی
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • همایش بین‌المللی نهج‌البلاغه و حمایت از فلسطین
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟