Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسپرز ترجیح داد در مورد درگیری‌اش با توخل صحبت نکند. 

آنتونیو کونته پس از تساوی ۲-۲ تاتنهام در خانه چلسی، علاقه‌ای به دامن زدن بر حواشی این مسابقه نداشت. 

طرفداری | به گزارش BBC، درگیری کونته و توماس توخل در جریان و بعد از مسابقه روز یکشنبه، از نکات قابل توجه این دیدار بود ولی سرمربی ایتالیایی تاتنهام در مصاحبه پس از بازی با خبرنگار اسکای، سه بار از پاسخ دادن به سوالی در مورد آن نزاع‌ها خودداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به نظرم بهتر است در مورد مسابقه صحبت کنیم. مسابقه سختی برای هر دو تیم بود و ما در تمامی مسابقات تلاش می‌کنیم تا به رقابت بپردازیم. باید رو راست باشم: چلسی از ما بهتر کار کرد. چلسی نشان داد که واقعا تیم خوبی است. ما نسبت به فصل قبل بهتر کار کردیم ولی اگر می‌خواهیم برای چلسی (در جدول) دردسرساز شویم، باید بهتر کار کنیم. 

نمی‌خواهم در مورد آن صحنه (درگیری با توخل) صحبت کنم؛ این مهم‌ترین جنبه این مسابقه نیست. اگر هم مشکلی باشد میان من و اوست. این که در اینجا کار سختی داشته باشید طبیعی است ولی در عین حال ما فرصت ساختیم و در جریان بازی باقی ماندیم. 

داور بی خبر از ماجرا به من کارت قرمز نشان داد ولی مشکلی نیست، من باید آن را بپذیرم اما همان طور که گفتم، ماجرای بزرگی نبود. مشکل بین من و سرمربی حریف است، نه با داور. 

شادی پس از گل من؟ به نظرم شادی پس از گل هر دو تیم خوب بود (می‌خندد). دویدن و بعد به هوا پریدن؛ خودتان می‌توانید آن را درک کنید. فکر می‌کنم این مسابقه مهمی برای هر دو تیم بود. 

سرمربی اسپرز در پایان گفت که برخلاف ادعای سرمربی تیم رقیب، شاهد کشیده شدن موی مارک کوکوریا توسط کریستین رومرو نبوده است. 

اخبار داغ 

نادر محمدی، مدافع اخراجی ذوب آهن: داور اصلا نمی خواست من را اخراج کند / شلوغ کاری پرسپولیسی ها باعث اخراجم شد نادری: یک مدیر استقلالی با من تماس گرفت؛ فضای بی اخلاقی و کم معرفتی در فوتبال ایران حاکم شده است برلوسکونی: کریستیانو رونالدو در مونتزا؟ بازیکنان بزرگ به تیم های تازه صعود کرده نمی آیند اولی هونس: نحوه بازی بایرن مونیخ، قلبم را به خنده می‌اندازد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۰۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!

به گزارش "ورزش سه"، تیاگو سیلوا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2020 به عنوان بازیکن آزاد به چلسی پیوست و از آن زمان تا به حال توانسته است عملکرد خوبی را در این تیم به نمایش بگذارد و بازوبند کاپیتانی را هم به بازو ببندد.

این بازیکن که در سپتامبر سال جاری میلادی 40 ساله خواهد شد پس از پایان مهلت قراردادش با چلسی در انتهای این فصل از این باشگاه جدا می‌شود تا به فوتبال برزیل برگردد و چند روز قبل هم این موضوع را به صورت رسمی با انتشار ویدیویی اعلام کرد.

اما لاورنسون اظهارات جالبی را درباره توانایی‌های این ستاره برزیلی مطرح کرده است:« می‌توانم تصور کنم که تیاگو سیلوا در تابستان به باشگاه لیگ برتری دیگری برود اما تنها موضوعی که وجود دارد این است که باید در دفاع سه نفره بازی کند. تیم‌هایی با این سبک هستند و او نشان داده است که هنوز می‌تواند بازی کند.

فکر می‌کنم چند باشگاه لیگ برتری هنوز در حال بررسی شرایط او هستند، حتی با این وجود که فقط یک سال او را به خدمت بگیرند. می‌توانم او را در یونایتد تصور کنم چون خرید بسیار خوبی برای آنها خواهد بود و هنوز بازیکن درجه یکی است و یونایتد که در این فصل مدافع میانی خوبی نداشته است باید این موضوع را در نظر بگیرد.»

دیگر خبرها

  • اطرافیان توماس توخل: احتمال ماندن این سرمربی در بایرن مونیخ وجود دارد
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • توخل: بازی رئال مهم است، این بازی را فراموش کردیم
  • آنتونیو کاسانو: تمجیدها از اینزاگی را درک نمی کنم؛ باید از او انتقاد کنید!
  • ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را رد کرد
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!
  • توماس توخل، گزینه جدی رتکلیف برای هدایت منچستریونایتد
  • توماس توخل: ماندن در بایرن مونیخ؟ احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی
  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی