Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، اسکای اسپورت انگلیس گزارش داد که منچستریونایتد به فکر فسخ قرارداد رونالدو افتاده است.

رونالدو ماه گذشته تقاضای خروج از منچستریونایتد کرد ولی نتوانست تیمی برای خود در پنجره نقل و انتقالات پیدا کند. او با اینکه 2 تور پیش فصل تیم در تایلند و استرالیا را از دست داد ولی بدون هیچ مشکلی به تمرینات تیم بازگشت و در بازی دوم تیمش در ترکیب اصلی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شب گذشته پس از باخت تحقیر آمیز منچستریونایتد مقابل برنتفورد، کریستیانو رونالدو بدون اینکه دستی با سرمربی خود بدهد، با بی‌محلی از کنار او گذشت که به شدت در رسانه‌ها این کار او خبرساز شد.

پس از بازی خفت‌بار منچستریونایتد امروز تن‌هاگ و باشگاه تصمیمی متفاوت گرفته و می‌خواهد با سختگیری بازیکنان خود را به آمادگی بیشتر برساند.

اسکای اسپورت نوشت که منچستریونایتد به رونالدو اخطار داده که اگر تغییری در رفتارش به وجود نیاید، قرارداد او را یک طرفه فسخ خواهد کرد و او را از باشگاه بیرون خواهد انداخت.

از طرف دیگر تن‌هاگ به بازیکنان یونایتد دستور داد که امروز که روز استراحت آنها بود، به کارینگتون بیایند و بیش از 13 کیلومتر بدوند. این کار به این دلیل بود که شب گذشته بازیکنان برنتفورد 13 کیلومتر دویدند که بیشتر از بازیکنان شیاطین سرخ بود.

اوضاع در منچستریونایتد پس از 2 باخت مفتضحانه به شدت بحرانی شده و باید دید چه اتفاقی بر سر این تیم خواهد آمد.

منچستریونایتد دوشنبه آینده در هفته سوم لیگ برتر انگلیس میزبان لیورپول خواهد بود. تیمی که در فصل گذشته در 2 بازی رفت و برگشت 9 گل به ثمر رساند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۰۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سورپرایز رونالدو برای جورجینا در روز مادر

جورجینا رودریگز یک استوری از سورپرایز کریستیانو رونالدو منتشر و از فوق‌ستاره پرتغالی تشکر کرد.

رونالدو به مناسبت روز مادر این دسته‌گل را برای جورجینا خریده بود.

منبع: خبر آنلاین

tags # کریستیانو رونالدو سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • رونالدو؛ یک گوشه در حال رکوردزنی!
  • (عکس) سورپرایز رونالدو برای جورجینا در روز مادر
  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل آرسنال با بریس کریستیانو رونالدو و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (5 می، 2009) / فیلم
  • ۶۶ هت‌تریک توسط کریستیانو رونالدو/ من به اعداد نمی‌چسبم!
  • پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو
  • هت تریک جدید کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • هت تریک‌ کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • گل سوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 5-0 الوحده)
  • گل دوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 2-0 الوحده)
  • هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده