Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرعه‌کشی اوزان دهگانه رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان در شهر صوفیه کشور بلغارستان برگزار شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

به گزارش ایران اکونومیست، رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه فردا (دوشنبه) و با برگزاری مسابقات اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۰، ۷۹ و ۹۷ کیلوگرم آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان مراسم قرعه‌کشی این مسابقات، رقبای نمایندگان کشورمان به شرح زیر مشخص شدند:

در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۲۰ کشتی‌گیر حضور دارند، احمد محمدنژاد جوان در دور نخست به مصاف سیمون پیرودو از ایتالیا می‌رود و در صورت پیروزی در این مبارزه، در دور بعد به مصاف جوری وولک از آمریکا خواهد رفت.  

در وزن ۶۱ کیلوگرم که ۲۱ نفر شرکت کرده‌اند، آرمین حبیب‌زاده پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با میکیتا آبراموف از اوکراین کشتی می‌گیرد.  

در وزن ۶۵ کیلوگرم که ۲۲ نفر حضور دارند؛ محمدرضا شاکری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف موحامد بکتمیروف از اتریش می‌رود.  

در وزن ۷۰ کیلوگرم که ۲۲ کشتی گیر در آن شرکت دارند؛ حسین محمد آقایی در دور نخست با بگیجان کولداشیف از ازبکستان پیکار می‌کند و در صورت غلبه بر این کشتی‌گیر در دور دوم به مصاف مارسل ناگی از مجارستان می‌رود.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۲۲ نفر حضور دارند، عرفان الهی در دور نخست استراحت می کند و در دور دوم با الکساندر فاکوندو از آمریکا سرشاخ می‌شود.

در وزن ۷۹ کیلوگرم که ۱۹ شرکت کننده دارد، سبحان یاری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برایدیو تامپسون از آمریکا می‌رود.  

در وزن ۸۶ کیلوگرم که با حضور ۱۹ نفر برگزار می‌شود، عارف رنجبری در دور نخست با قرعه استراحت روبروست و در دور دوم با ژولین ایوانوف از بلغارستان مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم که ۱۹ نفر حضور دارند، امیرحسین فیروزپور پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف ساتوشی میورا از ژاپن می‌رود.  

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۱۵ کشتی‌گیر در آن شرکت کرده‌اند، امیرعلی آذرپیرا در دور نخست به مصاف تویوکی هامادا از ژاپن می‌رود و در صورت گذر از این حریف، در دور بعد با برنده مبارزه میان گئورگین تریپون از رومانی و زلیم خان موسیخانوف از قزاقستان کشتی می‌گیرد.  

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که ۱۲ شرکت کننده دارد، امیررضا معصومی در دور نخست استراحت می‌کند و در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان مراب سلیماناشویلی از گرجستان و لیووا گئورگیان از ارمنستان می‌رود.  

مسابقات پنج وزن نخست روزهای دوشنبه و سه‌شنبه و رقابت‌های اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه برگزار می‌شود.  

مسابقات نیمه نهایی پنج وزن نخست از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت ایران و رقابت های نیمه نهایی پنج وزن دوم از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه به وقت ایران برگزار می‌شود.

رقابت‌های رده‌بندی و فینال این مسابقات نیز از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲ برگزار خواهد شد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: بلغارستان ، کشتی آزاد ، فدراسیون کشتی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بلغارستان کشتی آزاد فدراسیون کشتی پس از استراحت در دور دور دوم به مصاف دور نخست حضور دارند کشتی گیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۰۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس

نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس از ۱۷ اردیبهشت ماه در کمپ تیم ملی آغاز خواهد شد.

به گزارش مشرق، نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان به منظور حضور در بازی‌های المپیک تابستانی پاریس ۲۰۲۴ روزهای ۱۷ تا ۲۸ اردیبهشت ماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار می‌شود. محمدعلی گرایی کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی در این اردو حضور ندارد.

تیم ملی کشتی فرنگی با ترکیب کامل و با ۶ سهمیه راهی المپیک پاریس خواهد شد.

اسامی نفرات دعوت شده که می باید، به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: پویا دادمرز و محمد حسیوندپناهی

۶۰ کیلوگرم: امیررضا ده‌بزرگی، مهدی محسن‌نژاد و پویا ناصرپور

۶۳ کیلوگرم: میثم دلخانی و محمدمهدی کشتکار

۶۷ کیلوگرم: محمدرضا گرایی، سعید اسماعیلی و حجت رضایی

۷۲ کیلوگرم: دانیال سهرابی و علی دارابی

۷۷ کیلوگرم: امین کاویانی‌نژاد، غلامرضا فرخی و محمدرضا مختاری

۸۲ کیلوگرم: اشکان سعادتی‌فر و شاهین بداغی

۸۷ کیلوگرم: علیرضا مهمدی، ناصرعلیزاده، محمدحسین محمودی و بهروز هدایت

۹۷ کیلوگرم: محمدهادی ساروی، شایان حبیب زارع و حسین بالی

۱۳۰ کیلوگرم: امین میرزازاده، فردین هدایتی، محمد سروش رنجبر و مهرداد کلیوند

کادر فنی: حسن رنگرز (سرمربی)، حسن حسین‌زاده، مجید رمضانی، طالب نعمت‌پور و فرزاد ایمانعلی‌زاده (مربیان).

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران