Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

پیرحسین کولیوند بعد ازظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به حوادث اخیر از جمله زلزله، سیل، ریزش ساختمان متروپل، عملیات امدادی عید و ماه محرم اظهارداشت: در زلزله و سیل اخیر گر چه تعدادی از هموطنانمان را از دست دادیم اما جمعیت هلال احمر با بهره‌گیری از تجربیات گذشته توانست به خوبی عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سیلی که در پنج استان جنوبی در گذشته رخ داد، گفت: این حادثه گرچه تلفات زیادی نداشت، اما خسارت‌های زیادی برجای گذاشت.

کولیوند با بیان اینکه در سیل اخیر ۲۶ استان درگیر شدند، گفت: نقش رسانه‌های داخلی برای نشان دادن اقدامات و خدمات ارائه شده در سیل‌های اخیر بسیار مهم است و در محورهای امداد و نجات سعی ما این بوده ارتقاء بهره‌وری و نیروی ماهر و دلسوز جهت ارائه خدمات بهتر داشته باشیم و در مجموعه امداد و نجات هلال احمر پنج هزار نفر در قالب نیروهای واکنش سریع آموزش خواهند دید.

وی در خصوص ریزش ساختمان متروپل گفت: درست است یک ساختمان ریزش کرد، اما می‌توان آن را در بُعد اجتماعی، سیاسی، امداد و نجات بحث کرد؛ رسانه های معاند در خصوص ریزش متروپل سیاه‌نمایی کردند اما خبرنگاران و رسانه‌های داخلی توانستند با نشان دادن تلاش‌های امدادگران، دستگاه‌های مختلف و کمک‌های مردمی جلوی سیاه‌نمایی‌ها را بگیرند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ریزش ساختمان متروپل پیرحسین کولیوند جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۰۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه

مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی از نجات کودک ۲ ساله در حال غرق‌ شدن در رودخانه‌ یکی از روستا‌های مهاباد خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امدادونجات کله‌کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی ادامه داد: در این حادثه کودک ۲ ساله مغروق بعد از انجام اقدمات پیش‌بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن‌تراپی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

دیروز همچنین ۲ نفر دیگر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شده‌اند که جنازه یکی از آن‌ها پیدا شده و امدادگران در حال جست‌وجوی فرد غرق‌شده دیگری هستند.

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی