Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنتونیو کونته با شوخی آخر شب خود با توماس توخل سعی کرد نشان دهد که مشکلی بین طرفین وجود ندارد. 

آنتونیو کونته در پایان بازی هنگامی که توخل می خواست با او دست بدهد، تقریبا بی اعتنا و با سردی با او دست داد و بدون نگاه کردن به سرمربی چلسی، سعی کرد او را کنار بزند و رد شود. این موضوع باعث عصبانیت توماس توخل شد و او اصرار داشت که باید کونته به او احترام می گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توخل در پایان بازی هم گفت فکر می کرده وقتی دو نفر با هم دست می دهند، به یکدیگر نگاه می کنند. 

طرفداری | در جریان هفته دوم لیگ برتر، دو همشهری لندنی به مصاف هم رفتند و این بازی جذاب در نهایت با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. اما ماجرای درگیری مربیان پس از گل تساوی بخش دقیقه ۶۸ تاتنهام شروع شد؛ جایی که توخل باور داشت در صحنه قبل از گل خطا صورت گرفته است و برخی از اعضای کادر فنی او هم به حضور ریچارلیسون در منطقه آفساید اشاره داشتند. 

پس از مورد قبول قرار گرفتن آن گل، چلسی به سرعت به گل دوم دست یافت تا توخل در اقدامی که یادآور شادی پس از گل خاص ژوزه مورینیو بود، تا نزدیکی‌های پرچم کرنر ورزشگاه بدود. اما درست در آخرین لحظات مسابقه، هری کین با ضربه سری از روی یک کرنر کار را به تساوی کشاند تا شادی به اردوی اسپرز برگردد. 

آنتونیو کونته در استوری اینستاگرامش با انتشار تصویر زیر نوشت:

شانس آوردی ندیدمت. حقت بود که از سر راهم کنارت زدم! 

کونته این متن را با چند ایموجی خنده منتشر کرد که نشان می دهد قصد شوخی با توخل را داشته است. 

 

اخبار داغ 

نادر محمدی، مدافع اخراجی ذوب آهن: داور اصلا نمی خواست من را اخراج کند / شلوغ کاری پرسپولیسی ها باعث اخراجم شد نادری: یک مدیر استقلالی با من تماس گرفت؛ فضای بی اخلاقی و کم معرفتی در فوتبال ایران حاکم شده است برلوسکونی: کریستیانو رونالدو در مونتزا؟ بازیکنان بزرگ به تیم های تازه صعود کرده نمی آیند اولی هونس: نحوه بازی بایرن مونیخ، قلبم را به خنده می‌اندازد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۱۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ

آیا شاهد حضور دوباره سرمربی آلمانی در لیگ برتر و این بار در منچستریونایتد خواهیم بود؟

طرفداری | گر اریک تن هاخ به هر دلیلی این تابستان باشگاه را ترک کند، منچستر یونایتد به شدت به دنبال توماس توخل خواهد رفت.

به گزارش دیوید اورنستین از اتلتیک، توماس توخل در پایان فصل جاری بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد. هر چند تیم تحت هدایت او یکی از چهار باشگاه حاضر در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپاست اما بایرن مونیخ با سرمربیگری او برای اولین بار در طول 12 سال اخیر است که موفق به قهرمانی در بوندسلیگا نمی‌شود. البته تصمیم خروج او از بایرن پیش از نتایج درخشان اخیر باواریایی‌ها با او اتخاذ شده است و مدیران بایرن مونیخ از حالا به فکر جانشینی برای او در فصل آینده هستند.

توخل به دنبال یک فرصت جدید در لیگ برتر است

منچستریونایتد از جمع چهار تیم برتر برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا خارج شده و حالا صحبت از تغییر سرمربی در این تیم به وضوح به گوش می‌رسد. توماس توخل، سرمربی سابق چلسی که در حال حاضر در بایرن مونیخ حضور دارد، به عنوان جانشین احتمالی تن هاخ مطرح می‌شود. توخل در صورت ترک بایرن مونیخ در تابستان امسال، به دنبال فرصتی جدید خواهد بود. منچستریونایتد می‌تواند مقصدی جذاب برای او باشد.

اگر اریک تن هاخ از سمت خود در پایان فصل کناره‌گیری کند یا خود باشگاه منچستریونایتد او را اخراج کند، آنگاه منچستریونایتد به دنبال توماس توخل خواهد رفت. خود توخل هم علاقه‌مند به حضور در اولدترافورد و نشستن روی نیمکت شیاطین سرخ است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • العهد در فینال ای اف سی کاپ
  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • فدرر به نادال؛ در لیورکاپ می‌بینمت!