Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه نزدیک شدن به اربعین حسینی، 43 موکب از استان آذربایجان شرقی آماده خدمات‌رسانی به زائران در مراسم پیاده‌روی اربعین هستند.

به گزارش ایران آنلاین،  دبیر اجرائی ستاد اربعین آذربایجان شرقی در همایش استانی مدیران مواکب آذربایجان شرقی که در شهرستان سراب برگزار شد با اعلام این خبر گفت: ۴۱ موکب استان در کشور عراق و ۲ موکب در پایانه‌های مرزی مهران و شلمچه مستقر شده و به زائرین اربعین حسینی خدمات ارائه خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفر رزمی با یادآوری اینکه بعد از وقفه ۲ ساله، ستاد اربعین حسینی با ۱۵ کمیته در استان آذربایجان شرقی تشکیل شده است، ادامه داد: با استفاده حداکثری از تمام ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی، بخش خصوصی و مشارکت مردم ولایتمدار استان، آماده برگزاری باشکوه مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی هستیم.

وی با بیان اینکه زائران باید از قبل در سامانه سماح ثبت نام کنند، از دلدادگان اباعبدا... الحسین (ع) خواست، مراحل ثبت نام و اخذ گذرنامه را به روزهای پایانی عزیمت به زیارت اربعین موکول نکنند.

علی حق‌بیگی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان شرقی نیز با اشاره به اینکه برای ورود به کشور عراق تزریق حداقل ۲ دُز واکسن الزامی است، یادآور شد: در صورتی که مدت ۶ ماه از تزریق آخرین دُز واکسن این گروه از زائران گذشته باشد، باید در ایام باقی مانده دُز یادآور را نیز تزریق کنند.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: آذربایجان شرقی اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۱۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اعزام کاروان‌های حج عمره آذربایجان شرقی

 روحی ملکی با اشاره به برگزاری عمره مفرده زائران ایرانی پس از ۹ سال وقفه گفت: دو کاروان با ظرفیت‌های ۸۵ نفر از استان آذربایجان شرقی و یک کاروان ۸۵ نفره از استان‌های آذربایجان غربی و اردبیل امروز ساعت ۱۶ به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی افزود: اعزام این کاروان آغازی بر عمره مفرده بعد از ۹ سال است که بعد از حج تمتع با کاروان‌های بیشتری اعزام خواهند شد.

وی در ادامه از آغاز اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت ماه خبر داد و افزود: زائران استان آذربایجان شرقی با ۲۸ کاروان ۴۰۹۵ نفره که از این تعداد ۱۲۳نفر از شهرستان ارومیه هستند به حج تمتع اعزام می‌شوند.

روحی ملکی خاطرنشان کرد: پرواز حج تمتع از ۲۴ تا ۲۹ اردیبهشت ادامه دارد که برگشت زائران از یکم تیرماه آغاز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه‌های آذربایجان شرقی
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • آغاز اعزام کاروان‌های حج عمره آذربایجان شرقی
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی