Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@18:07:31 GMT

تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۲۰۰۳

تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز

روزنامه پیام سپیدار تیتر نخست شماره یک هزار و ۹۶۰ خود را به این موضوع اختصاص داد: بهره مندی سه هزار خانوار روستایی جاده چالوس از نعمت گاز.

سید رضا غفاریان مدیر عامل شرکت گاز استان البرز گفت: با گاز رسانی در محور کرج به چالوس سه هزار و ۳۹۰ خانوار روستایی از نعمت گاز بهره مند می شوند.

بیکاری باعث عدم تمدید ۲۰ درصد پروانه وکلای البرز شد، فعالیت فضای مجازی استان البرز تخصصی می شود، اردوگاه ماده ۱۶ در تمام شهرستان های استان البرز راه اندازی می شود و شهرداری کرج هنر تکریم هنرمندان را ندارد از دیگر مطالب این روزنامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیام آشنا دیگر روزنامه البرزی نیز در تیتر نخست شماره ۲ هزار و ۱۱۴ خود نوشت: نگهبانان محله در البرز فعال می شوند.

مجتبی عبداللهی استاندار البرز در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر البرز گفت: نگهبانان محله با هدف ارتقای امنیت محله ها و تسلط بیشتر نیروی انتظامی فعال خواهند شد.

ابلاغ قانون در آمد پایدار بعد از ۳۹ سال، انتقاد از عملکرد بانک ها در پرداخت وام اشتغال و ازدواج، طراحی خودروهای جدید و خاص تا تیر ۱۴۰۳ و مدیران با هنر آشتی کنند از دیگر عناوین این روزنامه است.

آرمان میهن نیز در تیتر نخست شماره یک هزار و ۶۸ خود به نقل از استاندار البرز نوشت: نگهبانان محله  در استان البرز فعال می شوند.

استاندار البرز گفت: نگهبانان محله با هدف امنیت ارتقای محله ها و تسلط بیشتر نیروی انتظامی فعال خواهند شد.

کمیسیون کشاورزی مجلس ظرفیت های تولیدی البرز را بررسی می کنند، تصویب کلیات طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس در کمیسیون امور داخلی کشور، گذرنامه هایی که یک ماه اعتبار دارند قابل تردد به عراق هستند و ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار دستگاه کارتخوان غیر فعال شد از دیگر عناوین این روزنامه است.

سپهر ایرانیان دیگر روزنامه سراسری که در البرز چاپ می شود در تیتر نخست شماره یک هزار و ۳۷۸ خود نوشت: اسراییل در یک قدمی انحطاط اخلاقی.

رژیم اشغالگر قدس در حالی این روزها در حال قدرت نمایی و نشان دادن چهره پوشالی از خود است که نیمه پنهان واقعی خود را هوز نشان نداده و شواهد و قراین نشان دهنده این مهم است که این رژیم غاصب در یک قدمی انحطاط اخلاقی و فرهنگی قرار گرفته است.

ادغام کارت های بانکی مشکلی را حل نخواهد کرد، محصولات جدید در حوزه خودرو طراحی می شوند، دلار آمریکا در یک قدیم بهبود قرار گرفت، احتمالا توافق بر سر برجام تا هفته آینده حاصل می شود و جلوگیری از فرار مالیاتی با ساماندهی کارتخوان ها از دیگر عناوین این روزنامه است.

از مجموع ۱۸۱ رسانه‌ دارای مجوز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده، ۹۷ رسانه شامل هفت روزنامه، ۱۶ هفته‌نامه، پنج دوهفته نامه، ۲۵ ماهنامه، پنج  دوماهنامه، ۳۴ فصلنامه و چهار دوفصلنامه به صورت چاپی منتشر می‌شود.

استان البرز همچنین دارای ۶۶ پایگاه خبری الکترونیک - برخط است و سه  هفته نامه، ۶ ماهنامه، هفت فصلنامه و یک مورد ۲فصلنامه است.

برچسب‌ها برجام شهرداری کرج شرکت گاز استان البرز مجتبی عبداللهی استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام شهرداری کرج شرکت گاز استان البرز برجام شهرداری کرج شرکت گاز استان البرز مجتبی عبداللهی استان البرز تیتر نخست شماره نگهبانان محله استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۲۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این مراسم که به معرفی برترین ورزشکاران سال ۱۴۰۲ اختصاص دارد، همزمان از شبکه سه سیما نیز پخش می‌شود.
آقای عمادالدین اعرابی مدیر روابط عمومی شبکه ورزش سیما با حضور در استدیوی شبکه خبر گفت: امشب مراسم اختتامیه قهرمان ایران­ در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود، جشنواره انتخاب برترین ورزشکار سال که شبکه ورزش بانی برگزاری این جشنواره است.
وی افزود: یک فرایندی در انتخاب نامزدهاست که باعث شده که تمام ارگان‌ها و نهاد‌های ورزشی کشور همراه این جشنواره باشند و یک اتفاق خوب را از نظر اعتباری رقم زنند و باید گفت که مشارکت بالای ۵ میلیونی مردم، برای انتخاب برترین ورزشکار سال در عناوین مختلف ستودنی بود.
وی ادامه داد: این مراسم را شبکه ورزش به صورت زنده پوشش می‌دهد، همچنین شبکه سه سیما بخش‌هایی از این مراسم را پخش می‌کند و شبکه خبر ۲ این مراسم را به صورت زنده پخش می‌کند.
امشب در مراسم اختتامیه، همه عزیزان هستند، رسانه ملی که بانی است، شبکه ورزش، وزیر ورزش، ریاست کمیته ملی المپیک، روسای فدراسیون‌ها، قهرمان‌ها و نامزد‌ها چه کسانی که رای آوردند و برنده شدند قطعا تقدیر می‌شوند و جوایزشان اهدا می‌شود و­ سایرنامزد‌ها هم هستند، اصحاب رسانه­ و خانواده ورزش که یک اجماع بسیار بزرگی دارد در این جشنواره­ که بانی آن شبکه ورزش است.
اعرابی در خصوص برگزاری جشنواره که در روز‌های پایانی سال قبل برگزار شد، گفت: این جشنواره در چند روز پایانی سال آغاز شد و تا ایام نوروز و همین چند روز گذشته هم­ ادامه داشت و تمام نامزد‌ها کسانی که امکان حضور داشتند (بالای ۹۰ درصد) در برنامه حضور پیدا کردند، مربیان، مسئولان فدراسیون‌ها حضور داشتند و یک تعاملی با بیننده‌ها ایجاد شد­ و شرکت کنندگان کد خود را اعلام کردند و­ از مردم رای گرفتند و این باعث شد که برترین ورزشکار سال مشخص شود.
اعرابی افزود: ما یک سری عناوین داریم که عناوین مردمی است و حتی یک رای هم جابجا نمی‌شود و بر اساس آرای مردم و تعداد آرایی که ثبت شده برترین ورزشکار مرد و زن و. انتخاب و­ اعلام می‌شود، یک سری عناوین داریم که اعلام ­شده عناوینی هست که انتخاب جشنواره هست و از آنها تقدیر می‌شود مثل برترین فدراسیون، ­ آنها هم انتخاب جشنواره هست یعنی تحریریه جشنواره و دبیر جشنواره بانی شده، اما خود همین به واسطه خواص ورزش هست که مشارکت کردند و آنها را انتخاب کردند؛ اما عناوین مردمی که عناوین اصلی نامیده می‌شوند، تمام این عناوین به صورت کاملا شفاف با آرای مردم و بدون هیچ دخل و تصرفی اعلام می‌شوند و امشب در این مراسم هم حضور دارند مراسمی که بخش‌های متنوعی دارد و یکی از محور‌ها و بخش‌های اصلی این جشنواره همین انتخاب نامزدها­ است.
وی در پایان گفت: مراسم­ حدود سه ساعت است یعنی از­ ساعت ۱۹ آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۲ ادامه خواهد داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • ژنرال انگلیسی: اوکراین با جنگ دشواری مواجه است
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های این کشور
  • ادب از که آموختی؟... از روزنامه اعتماد!
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل