Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان یکشنبه‌شب در آیین‌ تکریم‌ و‌ تجلیل از خبرنگاران شهرستان گرمسار در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری خورشید تابان گرمسار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام سلیمانی و همدانی اظهار کرد: امنیت، عزت و آرامش امروز‌ ما‌ مدیون‌ جانفشانی و ایثارگری‌های شهداست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: ما مکلف هستیم قدردان تلاش‌های شبانه‌روزی خبرنگاران باشیم. سرعت‌، دقت و صحت خبر، سه مؤلفه اصلی برای اطلاع‌رسانی و خبررسانی‌ مطلوب‌ است.

استاندار سمنان بیان کرد: دغدغه‌ها و مطالبات مطرح‌شده خبرنگاران در این‌آیین، بررسی، پیگیری و رسیدگی‌خواهد شد.

هاشمی تصریح کرد: پیگیری امور‌ مرتبط با احداث جاده گرمسار- سیمین‌دشت- فیروزکوه، آبرسانی به‌ گرمسار، افزایش اعتبارات به ویژه در سطح‌ ملی و سایر موارد از این دست اقداماتی بود که‌ با تلاش‌های رخ‌داده صورت گرفت.

استاندار سمنان ضمن‌ بیان اینکه خبرنگاران در استان همواره‌ مورد احترام بوده و خواهند بود، افزود: خبرنگاران‌ بازوی قوی و توانمند برای‌ مدیران‌ هستند و‌ درهای اتاق‌ هیچ‌ مدیری در استان به ویژه در دولت‌ مردمی آیت‌الله رئیسی برای خبرنگاران‌ نباید بسته‌ باشد.

هاشمی گفت: اقدامات در حوزه‌های مرتبط با تسهیلات تبصره ۱۸‌ و احیای واحدهای راکد صنعتی شهرستان‌های‌‌گرمسار و آرادان، احداث مسکن به ویژه در‌ شهر جدید ایوانکی، اجرای مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان و پرداخت‌ تسهیلات قرض‌الحسنه از قبال سفر به استان از‌جمله‌ موارد صورت‌گرفته‌ است.

انتهای پیام/74001/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار سمنان آیت الله رئیسی مصوبات سفر رئیس جمهور استاندار سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۲۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیگیری وضعیت نرخ کرایه تاکسی در استان سمنان
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • بررسی کاربرد فناوری‌های نوین درجلوگیری از آسیب‌های طبیعی به بنا‌های تاریخی
  • استاندار سمنان: تامین آب پایدار یکی از مشکلات اصلی استان است
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود
  • پیگیری وضعیت بیمه کارگران و تاکسی داران در سمنان
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!