Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق ستاری‌فرد در آیین افتتاحیه سی و هشتمین دوره مسابقات ورزش قهرمانی دانش‌آموزان پسر کشور در شهرکرد گفت: برگزاری مسابقات ورزش دانش‌آموزی فرصتی برای شناسایی و استعدادیابی قهرمانان ورزشی کشور است و این رقابت‌ها یک کارگاه تربیتی برای دانش‌آموزان است.

او افزود: سیاست امروز وزارت آموزش و پرورش تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان است و ساحت زیستی و بدنی به عنوان یکی از سیاست‌های ۶ گانه و پیشران نسبت به سایر ساحت‌های دیگر نیز مورد توجه وزارتخانه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاری‌فرد اضافه کرد: مسابقات ورزش دانش‌آموزی به عنوان یک کارگاه بزرگ تربیتی در راستای تحقق ساحت اجتماعی دانش‌آموزان و افزایش جامعه پذیری و ساحت‌های عبادی، اخلاقی و ورزشی است و امروز وزارت آموزش و پرورش مسابقات ورزشی را به عنوان پیشگام برنامه‌ها و نظام تعلیم و تربیت قرار داده است.

بیشتر بخوانید

میزبانی شهرکرد از مسابقات ورزشی دانش‌آموزان کشور

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: مسابقات ورزشی به عنوان کارگاه بزرگ تربیتی مورد توجه خاص قرار گرفته و توجه به ورزش در راستای هویت بخشی و اعتلای هویت ملی و غرور ملی دانش‌آموزان است.

او ادامه داد: آموزش و پرورش گنجینه بزرگ نیروی انسانی را در اختیار دارد و مربیان ورزشی در عرصه ورزش کشور نقش‌آفرینی جدی دارند.

ستاری‌فرد با اشاره به توسعه ورزش و تقویت مسابقات و جشنواره‌ها در سطوح مختلف و رشته‌های مختلف برای استعدادیابی و شکوفایی استعداد‌ها و معرفی این استعداد‌ها به نظام ورزش کشور گفت: برگزاری این مسابقات در رشد ورزش ملی و قهرمانی کشور اثرگذار است.

او افزود: وزارت آموزش و پرورش به توسعه ورزش‌های قهرمانی نیست و توسعه ورزش تربیتی، همگانی در دل اجرای رویداد‌ها مختلف در سطح مدرسه، منطقه، استان ملی و بین‌المللی را در در دستور کار دارد و به رشد ورزش در ابعاد چهارگانه کمک می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات ورزشی اخبار دانش آموزی وزیر آموزش و پرورش آموزش و پرورش مسابقات ورزش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۲۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر

دبیر هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان با اشاره به حضور تیم‌های شهرستان‌ها با ۷۰۰ کارمند ورزشکار در مرحله مسابقات استانی گفت: با حضور گرامی رئیس گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان و امیر جعفری رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان به تیم‌های برتر حکم قهرمانی و مدال اهدا شد.

شیردل با اشاره به اینکه تیم‌های اول مسابقات به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند؛ افزود: تیم‌های ادارات شهرستان‌ها شگفتی ساز مسابقات شدند که نشان می‌دهد ظرفیت شهرستان‌ها در  ورزش بسیار عظیم است.

وی نتایج پایانی مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی به میزبانی شهر کرمان در سه رشته فوتبال گل کوچک آقایان و بانوان، مهارت‌های چالشی آقایان و والیبال به شرح زیر اعلام کرد: 

نتایج مسابقات فوتبال گل بانوان 
آموزش و پرورش ناحیه دو ۱
آموزش و پرورش زرند 0

مقام‌اول: اموزش و پرورش ناحیه ۲
مقام دوم: اموزش و پرورش زرند

نتایج مسابقات فوتبال گل کوچک آقایان:
دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۴
آموزش و پرورش زرند   ۱

مقام اول: دانشگاه علوم پزشکی کرمان
مقام دوم: آموزش و پرورش زرند

نتایج مسابقات مهارت‌های چالشی بانوان:
مقام اول: آموزش و پرورش ناحیه ۲
مقام دوم: آموزش و پرورش سیرجان 
مقام سوم: دانشگاه علوم پزشکی کرمان 


نتایج مهارت‌های چالشی آقایان:
مقام اول: جمعیت هلال احمر بم
مقام دوم: نیروگاه برق کرمان 

نتایج مسابقات والیبال بانوان:
مقام اول: آموزش و پرورش سیرجان
مقام دوم: دانشگاه علوم پزشکی کرمان 
مقام سوم: آموزش و پرورش راور 

نتایج مسابقات والیبال آقایان:
مقام اول: آموزش و پرورش بردسیر
مقام دوم: آموزش و پرورش بافت
مقام دوم: آموزش و پرورش سیرجان

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • ضرورت استعدادیابی و پرورش دانش آموزان نخبه با هدف پرورش مدیران نسل نو جهادی
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • ۶۰ هزار تارک تحصیل سال گذشته به چرخه آموزش بازگشتند
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود