Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@17:51:56 GMT

محموله ترياک در منوجان زمين گير شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۲۶۰۹

خبرگزاری آریا-فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف 318 کیلو گرم تریاک از یک سواری پژو پارس در شهرستان "منوجان" خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار عبدالرضا ناظری در تشریح این خبر گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس عملیات ویژه استان و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "منوجان" از انتقال یک محموله 318 کیلویی موادمخدر در محور شهرستان "منوجان "جلوگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی قضائی نسبت به تعقیب و مراقبت خودرو راه پاک کن اقدام و پس از اطلاع از خودرو پژو پارس حامل مواد 318 کیلوگرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاساز شده بود، کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: ماموران در این رابطه خودرو را توقیف و دو متهم دستگیر کردند که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.
سردار ناظری با بیان این که مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود، تصریح کرد: با حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود و با آنان با جدیت و اقتدار برخورد می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تریاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۲۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک

 سرهنگ سعید شعبان رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان گفت: در راستای ادامه طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، ماموران ایست و بازرسی "پل زال" شهرستان اندیمشک با اشراف اطلاعاتی و کنترل محور‌های مواصلاتی ۳ دستگاه خودرو سواری حامل بار قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او می‌گوید: ماموران پلیس در بازرسی از بار خودرو‌های توقیفی مقادیر زیادی پوشاک زنانه، لوازم آشپزخانه و ۵۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان بیان داشت: کارشناسان ارزش کالای مکشوفه را ۲۸ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال برآورد کردند که در این رابطه ۳ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قانونی داده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم