Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@21:10:59 GMT

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۲۳ مردادماه

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۰۸۱۹

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۲۳ مردادماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر قتل زن صیغه‌ای در تهران، قتل دختر جوان تهرانی مقابل چشمان پدر مبتلا به آلزایمر، پایان زورگیری از کارگران شهرداری، خودکشی یک زن متهم به جاسوسی برای ایران و قتل مادر ۷۵ ساله در تهران را در زیر بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _یکشنبه بیست‌وسوم مردادماه_ به شرح ذیل است:

پلیس دزفول با یک تیر ۲ مرد مسلح را زد!

فرمانده پلیس دزفول از مجروح و زمین‌گیرشدن دو سارق مسلح و زورگیر، به ضرب گلوله پلیس با مجموع ۱۶ فقره کشف در این شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

محکومیت یک مرکز غیرمجاز طب سوزنی در نجف‌آباد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت: در پی گزارشی در خصوص دخالت فردی در امور درمانی بدون مجوز در شهرستان خمینی‌شهر این محل پلمب و دستگاه‌های موجود در آن به ظن قاچاق توقیف شدند.

بیشتر بخوانید

برخورد اتوبوس با خودروی ون یک کشته در پی داشت

سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: صبح امروز برخورد یک دستگاه اتوبوس با خودروی ون در میدان بهمن یک کشته در پی داشت.

بیشتر بخوانید

قتل زن صیغه‌ای در تهران

مرد جوان که به خاطر جلب رضایت همسر اولش در یک سناریوی عجیب همسر موقت خود را به قتل رسانده بود به قصاص، پرداخت دیه و شلاق محکوم شد.

بیشتر بخوانید

قتل دختر جوان تهرانی مقابل چشمان پدر مبتلا به آلزایمر

مرد نظافت‌چی با انگیزه سرقت طلا، دختری را مقابل چشمان پدر مبتلا به آلزایمرش کشت.

بیشتر بخوانید

پایان زورگیری از کارگران شهرداری

به دنبال وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه کارگران اتباع شهرداری سیزده آبان، بررسی موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

خودکشی یک زن متهم به جاسوسی برای ایران!

زن اسرائیلی متهم به جاسوسی برای ایران خودکشی کرد.

بیشتر بخوانید

قتل محیط‌بان نجفی؛ فاجعه‌ای که قابل پیشگیری بود

در پی قتل محیط‌بان برومند نجفی توسط پدر مقتول در مقابل مجتمع قضائی کرمانشاه، برخی کارشناسان معتقدند آنچه می‌توانست با تدبیر در آرامش حل شود، در هیاهوی خشونت کلامی، قضاوت‌های یک‌سویه و برخی دخالت‌های نابه‌جا در فضای مجازی به فاجعه‌ای تلخ ختم شد.

بیشتر بخوانید

قتل مادر ۷۵ ساله در تهران

رسیدگی به پرونده قتل پیرزن ۷۵ ساله در خانه‌اش واقع در خیابان طوس تهران، در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و برای رسیدگی به موضوع در محل جنایت حاضر شدند. مشاهدات نخستین نشان می‌داد که مقتول با اصابت بیش از ۳۰ ضربه چاقو به صورت و گردن از پا در آمده است.

بیشتر بخوانید

کد خبر 596483

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قتل قتل عمد جزئيات قتل ارتکاب به قتل قتل خانوادگی رسیدگی به پرونده قتل هولناک ترین قتل های خانوادگی قتل های ناموسی در ایران پرونده قتل عمد مجازات قتل خانوادگی قتل ناموسی حوادث اخبار حوادث وضعیت اخبار حوادث در ایران بسته خبری حوادث حوادث ترافیکی حوادث تلخ امروز سرقت مسلحانه درگیری مسلحانه دستگیری باند سرقت مسلحانه نزاع مسلحانه حمله مسلحانه درگیری مسلحانه اراذل و اوباش مجازات سرقت مسلحانه قتل مسلحانه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بیشتر بخوانید قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۰۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم تهران

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مامور قلابی با یک قبضه کلت کمری خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ حسین مافی در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته ماموران گشت کلانتری ۱۳۹ مرزداران درحین گشت‌زنی در محدوده بزرگراه شهید حکیم تهران بودند که به  یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی که درحال پرسه زنی بود مشکوک شده و رفتار آن را تحت نظر قرار دادند. همزمان پلاک موتورسیکلت نیز مورد استعلام قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پس از استعلام پلاک موتورسیکلت مشخص شد که موتورسیکلت دارای سابقه سرقت است، گفت:‌در همین راستا عوامل انتظامی سریعا وارد عمل شدند و موتورسیکلت را متوقف کردند. در این حین راکب موتورسیکلت خود را نظامی و از پرسنل یکی از ارگان‌های نظامی معرفی کرد اما بررسی‌های به‌عمل آمده نشان داد که این فرد سابقه عضویت در هیچ یک از ارگان‌های نظامی را ندارد. 

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به بازرسی از کوله پشتی همراه متهم، گفت: ماموران در جریان بازرسی از کوله پشتی این فرد یک قبضه سلاح کلت کمری به‌همراه دو خشاب، ۲۶ فشنگ جنگی و یک دستگاه بیسیم را کشف و ضبط کردند.

مافی ادامه داد: متهم به همراه موتورسیکلت و اسلحه کشف شده به کلانتری منتقل شد و تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم همچنان ادامه دارد.

وی به مردم توصیه کرد که در صورت مواجه شدن با افراد نظامی، حتما درخواست مشاهده کارت شناسایی و حکم ماموریت کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، سریعا موضوع را به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • پایان زندگی مخفیانه بوکسور قاتل در پاسداران
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم تهران