Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره تحقیقات فدرال "اف‌بی‌آی" و اداره امنیت داخلی آمریکا به آژانس‌های مجری قانون درباره افزایش تهدیدات به دنبال تفتیش منزل دونالد ترامپ در فلوریدا در هفته گذشته، هشدار دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، اداره امنیت فدرال آمریکا تایید کرد که روز جمعه اطلاعیه‌ای رسمی درباره این تهدیدات ارسال کرده اما از به اشتراک گذاشتن این اطلاعیه امتناع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه‌های سی ان ان، ان بی سی و سی بی اس درباره محتوای این اطلاعیه رسمی گزارش داده‌اند.

براساس گزارش شبکه سی بی اس در این اطلاعیه آمده است: به دنبال تفتیش خانه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در فلوریدا توسط اف‌ بی آی، اداره تحقیقات فدرال و اداره امنیت داخلی شاهد افزایش تهدیدات برای آژانس‌های فدرال مجری قانون و تا حدی نیز برای مقامات دولتی و دیگر مقامات مجری قانون بوده‌اند.

در ادامه این گزارش آمده است: تهدید به بمب‌گذاری در مقابل مقر اف بی آی و فراخوان عمومی برای راه‌اندازی "جنگ داخلی" و "شورش مسلحانه" از جمله تهدیداتی بوده‌اند که در این اطلاعیه به آنها اشاره شده است. آژانس‌های مجری قانون آمریکا تهدیدها و فراخوان‌های متعددی را برای کشتار هدفمند مقامات قضایی، مجری قانون و دولتی مرتبط با تفتیش خانه ترامپ در پالم بیچ از جمله قاضی فدرالی که حکم تفتیش این خانه را تایید کرده، شناسایی کرده‌اند.

براساس این اطلاعیه، اکثر این تهدیدات به صورت آنلاین مطرح می‌شوند.

ماموران اف‌بی‌آی در جریان بازرسی عمارت مار آ لاگو، ملک شخصی ترامپ در ایالت فلوریدا، اسناد با مهر کاملا محرمانه کشف کردند. براساس گزارش قاضی تحقیق، در مجموع ۱۱ سند و مدرک محرمانه در این عملیات کشف و ضبط شده است.

بخشی از این اسناد در طیف «اطلاعات مجزای حساس» یا "فوق محرمانه" طبقه‌بندی شده‌اند؛ داده‌هایی که افشای آن‌ها می‌تواند «منافع ملی» ایالات متحده را در خطر قرار دهد، از جمله سندی مربوط به "رئیس جمهور فرانسه".

جمهوری‌خواهان روز یکشنبه خواستار انتشار شهادت‌نامه‌ای از سوی اف بی آی برای توجیه مصادره این اسناد شدند.

ترامپ، متحدانش، برخی از جمهوری خواهان در کنگره و بسیاری از کارشناسان محافظه‌کار با خشم به این اقدام اف بی آی و دیگر مقاماتی که در این تحقیقات مشارکت داشتند، واکنش نشان داده و در پیام‌هایی خطاب به طرفدارانشان بدون ارائه هیچ سند و مدرکی مدعی شده‌اند که اف بی آی احتمالا در گام بعدی آنها را هدف خواهد گرفت.

این در حالی است که اف بی آی از تایید وجود چنین اطلاعیه رسمی امتناع کرد و تنها گفت: اف بی آی همیشه نگران خشونت و تهدید به خشونت علیه آژانس‌های مجری قانون است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اف بی آی دونالد ترامپ اداره امنیت مجری قانون اف بی آی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۲۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح قانون کار امنیت شغلی کارگران، بزودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از اصلاح قانون کار برای امنیت شغلی کارگران خبرداد و افزود. اصلاحات در دولت به تصویب رسیده و به زودی با قید فوریت به مجلس ارایه می‌شود
رعیتی فرد افزود: بر این اساس قرارداد کوتاه مدت کار‌هایی که جنبه مستمر دارد، به دائم تبدیل می‌شود
وی همچنین از ساخت مسکن برای کارگران در حاشیه شهرک‌های صنعتی و کارگاه‌های که کارگران آنجا مشغول هستند خبر داد و اعلام کرد: بانک رفاه کارگران قرار است تسهیلات ساخت مسکن کارگران را پرداخت کند.
رعیتی فرد گفت: قرارگاه این موضوع در کشور تشکیل شده و از همه کارفرمایان دعوت می‌شود که در این زمینه مشارکت کنند.
در سی پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه استان از کارگران نمونه کشوری فارس تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ادعای شورای امنیت داخلی اسرائیل درباره یحیی السنوار
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی
  • هواشناسی خراسان رضوی هشدار نارنجی صادر کرد
  • فیفا در آستانه تغییر یک قانون مهم؛ لغو ممنوعیت برگزاری لیگ‌های داخلی در خارج از کشور
  • دستگیری ۴ اراذل اوباش سابقه دار در جویبار
  • راهپیمایی بانوان ساوجبلاغی در حمایت از مجریان طرح نور
  • بیشترین بارش‌های شبانه‌روز گذشته در کدام مناطق کرمان بود؟
  • اصلاح قانون کار امنیت شغلی کارگران، بزودی