Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد ریواده در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه پوشش واکسیناسیون کرونای دز یادآور در استان سمنان به ۵۰ درصد رسیده است، بیان کرد: یکی از تأکیدات ما، استفاده از تمام ظرفیت‌های اطلاع رسانی به خصوص رسانه‌ها برای آگاهی بخشی به مردم در خصوص الزام و ضرورت دریافت دز یادآور واکسن کرونا است.

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی در استان سمنان طی هفته جاری نسبت به هفته گذشته، مقداری بهتر شده است، بیان کرد: میزان استفاده از ماسک در بین مردم استان طی هفت روز اخیر ۱۰ تا ۱۵ درصد بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همراهی مردم با واکسیناسیون و پروتکل‌ها

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه علی رغم همراهی بهتر مردم در رعایت پروتکل‌ها، همچنان با شرایط مطلوب مورد تاکید کادر درمان، فاصله زیادی داریم، بیان کرد: یکی از مهمترین مشکلات ما در مقابله با ویروس کرونا، عادی انگاری است که نباید صورت گیرد.

ریواده با بیان اینکه کرونا همچنان در بین مردم حضور دارد و سویه جدید مراجعان فراوانی دارد، بیان کرد: روزانه ۴۰۰ مراجعه کننده با علائم کرونا به بیمارستان‌های استان سمنان ثبت می‌شود که نشان از جدی بودن شیوع بیماری کرونا دارد.

وی با بیان اینکه متأسفانه بستری در بخش‌های مراقبت ویژه بیمارستان‌های استان سمنان افزایشی است، ابراز داشت: دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان، شاهرود و آموزش و پرورش نسبت به برنامه‌ریزی در راستای آغاز سال تحصیلی می‌بایست همراهی و همکاری خوبی را داشته باشند چرا که قطعاً از ابتدای مهرماه ۱۴۰۱ تمام کلاس‌های درس مدارس استان حضوری خواهند بود و در دانشگاه‌ها نیز چنین وضعیتی حاکم می‌شود.

کد خبر 5563505

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا آموزش حضوری استانداری سمنان واکسیناسیون کرونا بوشهر ویروس کرونا محرم 1401 سفر استانی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اربعین حسینی روز خبرنگار لیگ برتر فوتبال ایران گرگان شیوع کرونا ایلام استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۳۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ایلان ماسک برای افزایش فروش تسلا در سفر سرزده به چین

میلیاردر آمریکایی و مدیرعامل تسلا در سفری سرزده به چین با مقامات این کشور دیدار و تلاش کرد تا فروش نزولی این شرکت خودروسازی را تقویت کند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سی‌ان‌ان، ایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی و مدیرعامل تسلا، در سفری سرزده به چین با مقامات این کشور دیدار و تلاش کرد تا فروش نزولی این شرکت خودروسازی را تقویت کند.

در جریان این سفر، ماسک آخرین فناوری خودروهای بدون راننده تسلا را به دومین بازار بزرگ خود در مواجهه با رقابت شدید با شرکت‌های چینی معرفی کرد.

این دومین سفر وی به چین در کمتر از یک سال است و شامل دیدار روز یکشنبه با لی کیانگ، نخست‌وزیر چین می‌شود که شرکت تسلا را تحسین کرد و از آن به عنوان "الگوی موفق" برای همکاری آمریکا و چین نام برد.

اخراج 10 درصد کارکنان تسلاتسلا روباتاکسی را 8 اوت رونمایی می‌کند

بر اساس گزارش رویترز، رئیس تسلا در جریان این سفر تلاش کرد تا تأیید مقامات پکن برای عرضه نرم افزار رانندگی کاملاً خودکار و بدون راننده موسوم به "اف‌اس‌دی" FSD در چین و انتقال داده‌های آن به خارج از این کشور را دریافت کند.

تقریباً همه خودروهای تسلا دارای یک سیستم کمک راننده به نام اتوپایلوت Autopilot هستند، در حالی که اف‌اس‌دی با قیمت بالاتر ارائه می شود.

بر اساس این گزارش، خدمات اتوپایلوت پیش از این نیز در دسترس عموم مردم چین بوده است اما نرم افزار کامل اف‌اس‌دی که باید با قوانین امنیت داده این کشور مطابقت پیدا کند، در دسترس عموم نیست.

به نظر می رسد ماسک در این سفر دو روزه که روز دوشنبه به پایان رسید، در اهداف خود پیشرفت کرده است.

روز یکشنبه، انجمن خودروسازان چین در بیانیه‌ای اعلام کرد که خودروهای مدل 3 و Y تسلا با الزامات امنیت داده‌های چین مطابقت پیدا کرده‌اند.

ورود خودروهای این شرکت به برخی مناطق حساس چین قبلاً به دلیل نگرانی‌های امنیتی داده‌ها و جاسوسی ممنوع شده بود. از سال 2021، این شرکت ملزم شده است که داده های کاربران محلی را در یک مرکز داده در داخل این کشور ذخیره کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها
  • مخالفت مجلس با افزایش ۱۰ درصدی تعرفه تاکسی‌های اینترنتی
  • سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • افزایش ۵۰ درصدی ساخت کلاس در خراسان رضوی نسبت به سال قبل
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ رشد ۶ درصدی ارزش سهام تسلا
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز آموزشی جوار کارگاهی در کشور
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز جوار کارگاهی در دستور کار سازمان فنی‌وحرفه‌ای است
  • تلاش ایلان ماسک برای افزایش فروش تسلا در سفر سرزده به چین