Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@21:01:43 GMT

ارتقای کیفیت آردسازی ۶ کارخانه در زنجان پایش می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۳۴۷۴

ارتقای کیفیت آردسازی ۶ کارخانه در زنجان پایش می‌شود

 ولی الله زمانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: روند تولید آرد کارخانه های آردسازی استان زنجان به صورت مستمر هر ۱۵ روز یکبار در راستای ارتقای کیفیت آرد پایش می شود.

وی یادآوری کرد: به منظور ارتقای کیفیت آرد و عرضه نان مطلوب به هم استانی‌های توسط واحدهای خبازی، اکیپ‌های بازرسی و نظارت کارشناسان اداره کل غله و خدمات بازرگانی با همکاری اداره کل استاندارد، معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی از کارخانه های آردسازی استان بازدید می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: در این بازرسی ها نحوه مخلوط کردن گندم، خط تولید، طبقات بوجاری و آسیاب، استحصال گندم، وزن آرد، مراحل کیسه‌گیری مورد بررسی قرار می گیرد.
به گفته زمانی، بازرسان از آرد تولیدی استان نمونه برداری می کنند تا نسبت سنجش کیفیت آرد بر اساس شاخص های استاندارد مورد بررسی قرار گیرد.
وی ادامه داد: در این بازرسی‌ها بر ادامه روند پایش مسیر تولید تا مصرف آرد نظارت داشته و راهکارهای علمی تحقیق و بررسی تاثیر عوامل مختلف اعم از نقش نیروی انسانی، دستگاه‌های پخت و درصد ترکیبات مختلف موجود در آرد را در کیفیت انواع نان ضروری است.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: بر اساس اعلام مرکز پژوهشکده غلات کشور میانگین عدد کیفی نان استان سال گذشته جزو سه استان برتر قرار بوده است.
به گزارش ایرنا، استان زنجان ۶ کارخانه آرد سازی دارد که سالانه ۱۲۵ هزار تن آرد برای مصرف در بخش های مختلف نانوایی، آرد خام روستایی، صنف و صنعت در این مراکز تولید می شود.

برچسب‌ها کیفیت رونق تولید زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیفیت رونق تولید زنجان کیفیت رونق تولید زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۳۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز

بازرس‌کل استان زنجان پیرامون وضعیت آزادراه زنجان - قزوین و زنجان ـ تبریز تذکر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ابوالفضل خمسه در جلسه بررسی وضعیت کمی و کیفی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان که با حضور مدیرکل جدید، معاونین و مدیران دستگاه مذکور در محل بازرسی کل استان زنجان تشکیل شد آخرین وضعیت دستگاه از لحاظ تجهیزات و امکانات، احداث راه‌های روستایی، حفظ و نگهداری راه‌ها، نحوه انعقاد قرارداد‌ها و اجرای پروژه‌ها، مصرف اعتبارات، نظارت بر ناوگان حمل و نقل مسافری و کالا، کمیت و کیفیت نیروی انسانی دستگاه و... را مورد بررسی قرار داد.

وی با تبیین آسیب‌ها و چالش‌های اداره‌کل راهداری استان گفت: مهمترین انتظار از اداره‌کل مذکور پیگیری در تعیین تکلیف قرارداد آزادراه زنجان – تبریز، هم زمان با اصلاح روکش آسفالت آزادراه‌های زنجان – قزوین و زنجان تبریز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی علت ترک خوردن سیمان سفید و پودر سنگ چیست؟
  • کارخانجات آردسازی مازندران درجه‌بندی می‌شوند
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • مجلس وارد بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان شد
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • قیمت کارخانه‌ای خودرو ۸۰ درصد زیر نرخ بازار است
  • پیش بینی وزش باد در مناطق مختلف استان
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳