Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمال حسین پور در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت ممانعت از گران فروشی ایرلاین ها در ایام اربعین، بیان کرد: متاسفانه این روزها صنعت هوایی کشور با رهاشدگی و بازگشت به عقب و افت و نزول شدید دست و پنجه نرم می کند. تعداد پروازها هر روز کم و کمتر شده و تاخیر و نقص فنی هواپیماها بیشتر شده است.

وزیر راه و شهرسازی مسئول وضعیت نابسامان ایرلاین ها است

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر علی رغم افت شدید در خدمات ایرلاین ها قیمت ها هم سر به فلک کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر راه و شهرسازی مسئول وضعیت نابسامان موجود در این حوزه است. ایرلاین ها وقتی می بینند نظارت دقیقی وجود ندارد و مردم هم مجبور هستند از خدمات حداقلی آنها استفاده کنند، با هماهنگی با یکدیگر، به سمت افزایش قیمت سوق پیدا می کنند.

سازمان هواپیمایی در گرانی بلیت پروازها منفعل است

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: وقتی عرضه کم و تقاضا برای دریافت خدمات پروازی زیاد باشد در یک فضای شبه انحصاری، ایرلاین ها هر  کاری که اراده کنند انجام می دهد مخصوصا اگر نظارتی هم وجود نداشته باشد. سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان نماینده دولت و ناظر بر عملکرد ایرلاین ها در موضوع گرانی ها بسیار منفعل است.

حسین پور تاکید کرد: عملا شاهد یک نظارت نمایشی و چراغ سبز سازمان هواپیمایی کشور برای افزایش قیمت ها هستیم. وزیر راه و شهرسازی باید شخصا به این موضوع ورود کند و مانع از افزایش قیمت ها شود. مجلس هم مخالف هرگونه افزایش قیمت چه در ایام اربعین و چه در سایر ایام است و حتما به این موضوع ورود می کند.

منبع: الف

کلیدواژه: سازمان هواپیمایی افزایش قیمت ایرلاین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۳۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه طی سال گذشته خبر داد و گفت: ارزش آسفالت تولید و اجرا شده طی سال گذشته بالغ بر ۵۳۰ میلیارد ریال بوده است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه طی سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در کارخانجات ۲ گانه سازمان عمران شهرداری اصفهان واقع در مجتمع تولیدی صفه تولید شده است، اظهار کرد: این رقم بیشترین میزان تولید سالانه آسفالت طی ۵ سال گذشته (از سال ۱۳۹۶ تاکنون) بوده است.

وی با اشاره به رشد ۷۲ درصدی میزان تولید آسفالت نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ افزود: آسفالت تولید شده طی سال ۱۴۰۲ معادل بار ۱۶ هزار کامیون بوده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان مجموع ارزش آسفالت تولید و اجرا شده طی سال ۱۴۰۲ را بالغ بر ۵۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تولید آسفالت توسط کارخانجات سازمان عمران شهرداری اصفهان تأثیر بسزایی بر کنترل قیمت این محصول استراتژیک در شهر اصفهان داشته است.

کد خبر 748330

دیگر خبرها

  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید
  • تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان
  • نفت در مدار رشد؟
  • مصوبات کمیسیون‌ها درباره اسقاط خودرو و قیمت‌گذاری آرد و نان
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • عرضه زمین راهگشا برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ساخت مسکن است
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟